 |
/images/archive/gallery/106/919.jpg אנתוני פארקר.
צילום: ארכיון  |
|
שיא חדש למכבי ת"א: מכרה כ-9,500 מנויים |
|
ההכנסות ממכירת המנויים עשויות להגיע ל-5-4 מיליון דולר, והן מהוות את הסעיף הגדול ביותר בתקציב של אלופת אירופה, שעומד על כ-11.5 מיליון דולר. מחיר המנוי היקר ביותר: 17 אלף שקל |
|
|
 | דפדף בספורט |  | |
חגי סגל 9/11/2004 8:00 |
|
|
|
|
 |
ערב משחק הבית הראשון ביורוליג, נגד סיינה ביום חמישי הקרוב, מעמידה אלופת אירופה, מכבי ת"א, שיא חדש של מכירת מנויים. עד כה נמכרו קרוב ל-9,500 מנויים , לעומת כ-8,900 בעונה שעברה, עונת הפיינל-פור בת"א. השיפוצים ביד אליהו, בזכותם גדלה תכולת האולם בכ-500 מקומות עד כה (והמספר עוד יגדל בשנתיים הקרובות), אפשרו מכירה של מספר גדול יותר של מנויים מאשר בשנים קודמות, אבל למרות המכירה המוגברת, גם כעת עוד ניתן למצוא מספר קטן של מנויים שנותרו למכירה. במכבי ת"א מעריכים שבימים הקרובים, אולי עד המשחק נגד סיינה ואולי קצת אחריו, יאזלו גם המנויים האחרונים. בכל מקרה, הציפייה היא כי ההיכל יהיה מלא ביום חמישי. ההכנסות ממכירת מנויים הם הסעיף הגדול ביותר בתקציבה של מכבי העונה, שעומד על כ-11.5 מיליון דולר. ההערכות הן שההכנסות ממנויים יכולות להגיע לסכום של 5-4 מיליון דולר, יותר מההכנסה מזכויות שידור. למכבי ת"א יש מגוון גדול מאוד של מחירי מנויים, הזולים ביותר נמכרים תמורת 800 לחיילים ונערים בשערים שמאחורי הסל בגוש העליון, ויש כאלו שמוכנים לשלם לא פחות מ-17 אלף שקל כדי לשבת על הכיסאות הכחולים והמרופדים על הפרקט. מכבי הוסיפה העונה עוד כמה עשרות מהמקומות היקרים מאחורי הסל הדרומי, שם היה מקום מושבם של העיתונאים לאורך השנים, והגדילה בכך את הכנסותיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
שמעון מזרחי. יכול להיות מרוצה. צילום: ברק פכטר
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|