עלייה בביקוש למזון דל קלוריות

מסקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים עולה, כי הצרכן הישראלי מנסה לשמור על גזרתו: 50 אחוז ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות מוצרי מזון דלי קלוריות

NRG מעריב | 5/7/2006 16:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הצרכן הישראלי מנסה לשמור על גיזרתו. 50 אחוז ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות כיום מוצרים מופחתי קלוריות,  זאת בהשוואה ל-47 אחוז לפני כ-3 שנים. כך עולה מסקר של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, שנערך בקרב 600 איש.

ניתוח הסקר מעלה, כי 32 אחוז ממשקי הבית נוהגים לקנות מוצרי חלב, יוגורט וגבינה דלי קלוריות, זאת בהשוואה ל-30 אחוז לפני כ-3 שנים. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הקונים לחם, לחמניות ופיתות דלות קלוריות, מ-19 אחוז ל-25 אחוז.

בשיעור הקונים משקאות קלים דלי
קלוריות חלה דווקא ירידה, מ-22 אחוז ל-19, אולם שיעור הקונים דברי מתיקה דלי קלוריות עלה מ-8 אחוזים ל-12. 10 אחוז ממשקי הבית בישראל רוכשים כיום גרנולה וקורנפלקס דלי קלוריות ו-12 אחוז משתמשים בממתיק מלאכותי.

עוד עלייה חלה בשיעור הרוכשים ריבות וממרחים דלי קלוריות (מ-3 אחוזים ל-10), גלידות דלות קלוריות (מ-4 אחוזים ל-7) ונקניקים ופסטרמות מופחתי קלוריות (מ-2 אחוזים ל-6).

הסקר נערך באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה והוא מייצג מדגם של האוכלוסיה הבוגרת בישראל, הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים