האם מרכזי השירות יוחלפו בשיחות וידיאו?
חברה ישראלית חדשה פיתחה תוכנה שמאפשרת שיחות ועידה עם חברת הסלולר או הביטוח תוך נתינת האפשרות החוקית למילוי המסמכים דרך המחשב. לטענת המנכ"ל והוגה הרעיון אבי קידר מדובר "במהפכה בתחום השירותים". אנחנו לעומת זאת מחכים עדיין לתוצאות בשטח

הפתרון שהגה קידר הוא יצירת תוכנה שמאפשרת ניהול שיחות וידאו מהמשרד עם נציג החברה שנותנת את השירות כשהנציג והלקוח ביחד ממלאים
התוכנה שלנו נמצאת במחשב בחלונית קטנה והיא קופצת רק כשנציג השירות פנוי. לפני כן היא מוסרת ללקוח את מספרו בתור. כך הפונה יכול להמשיך לעבוד במשרד עד הרגע בו נציג השירות מתפנה ואז החלונית קופצת אל המסך ומאפשרת לפונה לבחור אם לנהל את השיחה או לבטל אותה.
לדבריו של אבי קידר מדובר בתוכנה שהפצה במשרדי הממשלה ובבתי העסק הגדולים במדינה כמו מרכזי הסלולר או חברות הביטוח תאפשר חיסכון גדול של זמן ותמנע אובדן של שעות עבודה רבות. מ