רמי לוי: ההכנסות ברבעון השני צמחו ב-27.9%, אך הרווח נשחק
המכירות ברבעון הסתכמו ב-710.7 שקלים לעומת 555.5 מיליון שקלים ברבעון המקביל. הרווח הנקי נחתך ב-10.8% ל-25.6 מיליון שקלים. לחברה 67 אלף לקוחות סלולר. רמי לוי: "הגידול בפעילות מחזק את עיקרון הבסיס עליו פועלת הרשת - לקוח מרוצה גם על חשבון שיעור הרווחיות"

רמי לוי. סניפים חדשים בדרך צילום: פלאש 90
העלייה מוסברת בגידול בפדיון חנויות זהות של כ-6.4% ומפתיחתם של ארבעת הסניפים החדשים של החברה - בראש העין, נתניה, אשדוד ובאר שבע. הרשת מציינת, כי בכוונתה לפתוח 11 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון השני של שנת 2012 ועד לרבעון השני של 2013. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בערים הבאות: מודיעין, קדימה, נהרייה, עכו, דרום ת"א, עטרות, אשקלון, כפר סבא, בית שמש נתיבות ופתח תקווה.
הרווח הנקי של החברה - הסתכם ברבעון השני של שנת 2012 לסך של 25.6 מיליון שקלים, לעומת 28.7 מיליון שקלים ברבעון המקביל של 2011 . קיטון של 10.8%. שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-5.17% ברבעון השני של שנת 2011 ל-3.61% ברבעון המקביל של שנת 2012 . הירידה בשיעור הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של שנת 2012 , נובעת בעיקר מהירידה בשיעור הרווח התפעולי ומהעלייהבשיעור המס לחברות.
הרווח הגולמי של החברה הסתכם ברבעון בסך של 157.9 מיליון שקלים, לעומת 125.1 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2011 - גידול של 26.2%
. שיעור הרווח הגולמי מן המכירות ברבעון השני של שנת 2012 עמד על 22.22% , לעומת 22.51% ברבעון המקביל. החברה הגדילה את מחזור המכירות בכ-28% (ברבעון הנוכחי מול מקבילו אשתקד).
ההון העצמי של החברה ב- 30 ביוני 2012 הסתכם בסך של 230.9 מיליון שקלים לעומת 203.7 מיליון שקלים ב-30 ליוני 2011 , זאת לאחר חלוקת דיבידנד בסך של 83 מיליון שקלים במהלך שנת 2011 ו-33 מיליון שקלים במהלך המחצית הראשונה של שנת 2012.
עוד מדווחת החברה כי בחודש דצמבר 2011 היא החלה בהשקה מסחרית לאספקת שרותי סלולר, באמצעות רשת פלאפון, ונכון למועד הדוח היא משרתת כ-67 אלף לקוחות.
בנוסף, בחודש יולי חתמה החברה על זכרון דברים לפיו היא מצטרפת לחברת אן.ג'י. אן אחזקות ברכישת הזכויות ברישיון ובציוד של מפעיל בינלאומי בתמורה לכ-1.6 מיליון שקל. הרכישה תתבצע באמצעות חברה שתוקם לצורך כך, בה תחזיק רמי לוי 60% מהמניות.
רמי לוי מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה אמר כי ""הגידול בפעילות החברה ברבעון השני של 2012, מחזק את עיקרון הבסיס עליו פועלת הרשת - לקוח מרוצה הוא מקדם המכירות הטוב ביותר שלנו , גם אם זה בא על חשבון שיעור הרווחיות. אני רואה את הצרכן לנגד עיני כבר 35 שנה וזה הקו שמנחה את החברה שלנו בכל עת
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון-
