קרב סכינים: שסטוביץ' חוזרת למוצרי הגילוח

אחרי שאיבדה את זיכיון ג'ילט והשיקה ללא הצלחה את שיק, מנסה שסטוביץ' לכבוש שוב נתח שוק בהשקה מחודשת של הסדרה לגבר

נורית קדוש | 23/7/2012 8:54 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לפני 5 שנים פצחה חברת שסטוביץ' בניסיונות להעמיד תחרות למותג הגילוח לגברים ג'ילט באמצעות השקת המותג האמריקאי שיק - וכעת היא פועלת להשקה מחודשת שלו.
מותג הגילוח שיק. תחרות בענף
מותג הגילוח שיק. תחרות בענף אפרת אשל


שסטוביץ' החזיקה מ‭1963-‬ בזיכיון לייבוא מוצרי ג'ילט לישראל, מותג הגילוח השולט בכ‭90%-‬ מהקטגוריה. בשנת 2005 רכשה פרוקטר אנד גמבל העולמית את ג'ילט, וכעבור כשנה הגיעה השפעת העיסקה לישראל והטיפול במותג עבר לידי שלוחת פרוקטר אנד גמבל בארץ. בימים הקרובים תשיק שסטוביץ' את מותג הגילוח שיק הכולל סדרת מוצרים תחת השם היידרו.

בשונה מהניסיון הקודם, הפעם הערך המוסף של שסטוביץ' לא יתמצה במחיר הנמוך, אלא בחדשנות טכנולוגית. סדרת המוצרים כוללת שתי תתי-סדרות, היידרו 3 והיידרו ‭,5‬ ומבוססת על פטנט בדמות מגני להבים המפחיתים את הגירוי בעור ואת האדמומיות הנוצרת בעת הגילוח. הייחודיות במכשיר הגילוח טמונה במכל לחות המכיל ג'ל ומשתחרר במגע עם מים.

כמו כן צפויה שסטוביץ' להתחייב לצרכנים, אשר שומרים לג'ילט נאמנות שאין כדוגמתה בשום תחום, למחיר זול ב‭15%-‬ לפחות מזה שמציעה ג'ילט.

בחברה נערכים למבצעי הוזלות לקראת השקת המוצר: מחיר המחירון לפני מבצעים של מכשיר הגילוח מסוג היידרו 3 והיידרו 5 בצירוף סכין אחת ‭45-40 -‬ שקל, 4 סכיני היידרו 5 יעלו 65 שקל ו‭4-‬ סכיני היידרו 3 יעלו 40 שקל. לשם

השוואה, 4 סכיני ג'ילט פיוזן פרו גלייד עולים כ‭95-‬ שקל, ומכשיר הגילוח של המותג עולה 55 שקל.

כעת צפויות שתי החברות להעלות קמפיינים שיווקים למותגים - ג'ילט בניסיון למנוע זליגת לקוחות, ושסטוביץ' לשם יצירת נתח שוק. 

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים