קרב סכינים: שסטוביץ' חוזרת למוצרי הגילוח
אחרי שאיבדה את זיכיון ג'ילט והשיקה ללא הצלחה את שיק, מנסה שסטוביץ' לכבוש שוב נתח שוק בהשקה מחודשת של הסדרה לגבר

מותג הגילוח שיק. תחרות בענף אפרת אשל
שסטוביץ' החזיקה מ1963- בזיכיון לייבוא מוצרי ג'ילט לישראל, מותג הגילוח השולט בכ90%- מהקטגוריה. בשנת 2005 רכשה פרוקטר אנד גמבל העולמית את ג'ילט, וכעבור כשנה הגיעה השפעת העיסקה לישראל והטיפול במותג עבר לידי שלוחת פרוקטר אנד גמבל בארץ. בימים הקרובים תשיק שסטוביץ' את מותג הגילוח שיק הכולל סדרת מוצרים תחת השם היידרו.
בשונה מהניסיון הקודם, הפעם הערך המוסף של שסטוביץ' לא יתמצה במחיר הנמוך, אלא בחדשנות טכנולוגית. סדרת המוצרים כוללת שתי תתי-סדרות, היידרו 3 והיידרו ,5 ומבוססת על פטנט בדמות מגני להבים המפחיתים את הגירוי בעור ואת האדמומיות הנוצרת בעת הגילוח. הייחודיות במכשיר הגילוח טמונה במכל לחות המכיל ג'ל ומשתחרר במגע עם מים.
כמו כן צפויה שסטוביץ' להתחייב לצרכנים, אשר שומרים לג'ילט נאמנות שאין כדוגמתה בשום תחום, למחיר זול ב15%- לפחות מזה שמציעה ג'ילט.
בחברה נערכים למבצעי הוזלות לקראת השקת המוצר: מחיר המחירון לפני מבצעים של מכשיר הגילוח מסוג היידרו 3 והיידרו 5 בצירוף סכין אחת 45-40 - שקל, 4 סכיני היידרו 5 יעלו 65 שקל ו4- סכיני היידרו 3 יעלו 40 שקל. לשם
השוואה, 4 סכיני ג'ילט פיוזן פרו גלייד עולים כ95- שקל, ומכשיר הגילוח של המותג עולה 55 שקל.
כעת צפויות שתי החברות להעלות קמפיינים שיווקים למותגים - ג'ילט בניסיון למנוע זליגת לקוחות, ושסטוביץ' לשם יצירת נתח שוק.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
