חדש: אפליקציות בפייסבוק עם מנוי חודשי

פייסבוק מציגה שני חידושים למפתחים: הצגת מודל של מנוי חודשי עבור אפליקציות ומשחקים המציעים תכני פרימיום, ותשלום המבוסס על המטבע של ארץ המשתמש

חן אידן | 20/6/2012 19:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מפתחים משחקים או אפליקציות בפייסבוק? בקרוב תוכלו להציע לקהל הגולשים שלכם מנוי חודשי, עבור תכני הפרימיום או ההטבות הוירטואליות שאתם מוכרים.
מארק צוקרברג. עוד מעט נשלם לו בשקלים
מארק צוקרברג. עוד מעט נשלם לו בשקלים אי-פי

אם אינכם מפתחים, אך נוהגים להשקיע זמן רב באותם משחקים ואפליקציות – תשמחו לגלות כי בקרוב העלויות השונות יוצגו לכם במטבע המקומי שלכם, במקום בפייסבוק קרדיטס כפי שהיה נהוג עד היום.

אתמול (ג') הציגה פייסבוק את השיפור החדש שלה המיועד בעיקר למפתחי אפליקציות ומשחקים, אך לא רק. כחלק מהשינוי, הרשת החברתית מאפשרת למפתחים להציע למשתמשיה מנוי חודשי מתחדש עבור תכני פרימיום שמציעים בתוך האפליקציות.

עוד שינוי משמעותי שהציגה החברה נוגע לאופן התשלומים בפייסבוק. בשנה וחצי האחרונות, פייסבוק קרדיטס היו דרך התשלום העיקרית עבור הגולשים שרצו לרכוש לעצמם מנויים או מוצרים בתוך האפליקציות השונות. כעת, יוכלו המפתחים לתמחר את המוצרים השונים במטבעות הרלוונטים להם.

כך למעשה מנטרלת הרשת החברתית את 'המתווך' שהיה קיים עד היום, כאשר משתמשים היו מעוניינים לשלם בתוך אחד מהמשחקים והוצג להם 'מחירון קרדיטס' בדולרים בלבד, אותם היו צריכים להמיר בעצמם למטבע המקומי. שני השינויים הללו צפויים לצאת לאור כבר ביולי הקרוב, כאשר עד סוף השנה יופיעו בשלל האפליקציות והמשחקים על גבי הרשת החברתית.

בבלוג הרשמי של פייסבוק, כתב פרשנט פולוריה (Prashant Fuloria), מנהל מוצר בחברה, כי השינוי החדש שיושק בתחילת יולי יאפשר למפתחים להשיג הכנסות חוזרות עבור תכני פרימיום באמצעות תשלום חודשי שיגיע מצד המשתמשים שלהם. כמו כן, הפיצ'רים החדשים יגיעו לא רק ל-Facebook.com, אלא גם למשתמשי המובייל.

עוד מוסיף פולוריה כי פייסבוק מקווה שעל ידי תמיכה במטבע המקומי, יוכלו המפתחים להפוך את תהליך הרכישה והתשלום לקל ונגיש יותר עבור המשתמשים והלקוחות הפוטנציאלים שלהם.

עבור המשתמשים, המעבר למטבע המקומי יהיה בלתי מורגש, כמו גם שבמידה ויש ברשותם יתרת אשראי מסויימת – פייסבוק תמיר גם אותה לכמות שוות ערך במטבע המקומי, על פי המדינה ממנה מגיע המשתמש.

התכנית כבר נמצאת בשלבי ניסוי אצל שתי חברות משחקים גדולות ברשת החברתית, (אחת מהן היא זינגה). חשוב להבהיר כי למרות השינויים, יחס התשלום שקיים כיום בפייסבוק, בו היא מקבלת 30%מסך התשלומים אינו צפוי להשתנות. במידה ואתם מפתחי אפליקציות ומעוניינים לקחת חלק במודל זה, אתם יכולים להרשם כבר עכשיו לתכנית ולקבל הודעה ברגע שתהפך רלוונטית לכלל המשתמשים.

הכתבה פורסמה במקור באתר ניוזגיק

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים