תתחרה בפילסברי: אסם משיקה תערובות לאפייה ביתית
רגע לפני חג שבועות: לאחר ההצלחה במותג "עוגות הבית" אסם מרחיבה את פעילות האפייה; אסם פיתחה חדשנות מוצרית הכוללת לראשונה תערובות להכנת עוגות גבינה קרה ואפויה ותערובות להכנת פשטידות
כדי ליצור ערך מוסף למתחרים הפועלים בתחום ומתמקדים בעיקר בתערובות להכנת עוגות שוקולד, שיש או וניל, בראוניס ופנקייק, פיתחה אסם חדשנות מוצרית הכוללת לראשונה תערובות להכנת עוגת גבינה קרה ואפויה ותערובות להכנת פשטידות, המושקות רגע לפני חג שבועות. עוד בסדרת המוצרים: תערובת להכנת עוגיות ומאפינס עם שוקולד צ'יפס ולהכנת עוגת שוקולד.
קטגוריית
תערובות האפייה מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה, והיא רשמה בשנה החולפת צמיחה של 14%. בישראל שולטת בנישה חברת פילסברי, המחזיקה בנתח שוק של 53%. עוד פועלת בתחום חברת מיימונס המחזיקה בכ-16% מהשוק.
עד כה פעלה אסם בקטגוריה באמצעות מוצר בודד להכנת עוגת שוקולד, אשר הניב לה כ-8% מנתח השוק, בדומה לתערובת להכנת עוגה של המותג הפרטי של שופרסל, המחזיק ב-7.5%, ושל המותג קפולסקי, המחזיק ב-7.2%. היתר מצוי בידי יצרנים קטנים נוספים. אסם מתכננת לכבוש 30% מנתח השוק לאחר השקת הסדרה החדשה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
