אייל פישמן: "מחירי התחפושות לפורים השנה יהיו נמוכים ב-30%"

הבעלים של טויס אר אס עוקף את היבואנית שושי זוהר: "שנים היא הכתיבה לקמעונאים מחירים גבוהים, השנה ייבאנו ישירות מהיצרנים"

נורית קדוש | 25/1/2012 8:39 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אייל פישמן, הבעלים של רשת הצעצועים טויס אר אס, שכבר הפחית את מחירי לגו, ברבי ופישר פרייס ב-25% באמצעות יבוא מקביל העוקף את היבואן הרשמי בישראל, ממשיך בהוזלת תחפושות לפורים ומצהיר: "מחירי התחפושות לחג פורים השנה יהיו נמוכים ב-30% מבשנים שעברו".

פישמן פעל ליצירת קשר עסקי עם אחד מיצרני התחפושות הגדולים בעולם, רכש ישירות ממנו את התחפושות ובכך עקף את שושי זוהר, היבואנית הישראלית הגדולה והוותיקה. "שושי זוהר מובילה את שוק התחפושות בישראל ובמשך שנים הכתיבה לקמעונאים מחירים גבוהים, שהובילו לכך שמשפחה שצריכה לרכוש תחפושות ל-2.2 ילדים בממוצע עמדה בפני הוצאה כבדה".

"השנה, למעט תחפושות ישראליות מובהקות כמו דמויות מהפסטיגל או יובל המבולבל, שניתן לרכוש רק דרך זוהר, ייבאנו ישירות מהיצרנים בעולם וחסכנו מתווך". פישמן נותן לדוגמה תחפושת נסיכה של דיסני שמחירה בשוק 150 שקל ובייצוא ישיר תמכור אותה הרשת בפחות מ-100 שקלים.

פישמן ער לסיכון שכרוך במהלך, ובו הרשת לוקח על עצמה את ההתחייבות הכספית על רכישת התחפושות מראש: "זה נכון שמדובר בסיכון, אבל אני משוכנע שנמכור לפחות 90% מהתחפושות ועם היתר נסתדר". לדבריו "היבואנים לא מבינים עדיין שהעולם השתנה ושצריך לעשות התאמות למצב החדש. לקחנו השנה את אחת
החברות הגדולות בעולם שעשתה איתנו יד אחת כי היא הבינה שהורדת המחירים מאפשרת מכירת כמויות גדולות שמצדיקות את ההנחה".

פישמן החל את הוזלת הצעצועים לילדים כבר בראש השנה והעצים אותו בחג החנוכה. לדבריו, פורים יהיה השלב השלישי במהלך, שיושלם עד פסח. "פגשנו בתערוכה בחו"ל יצרן של סביבון ייחודי שנמכר בישראל בחנוכה האחרון ב-250 שקל, וביקשנו לקנות אותו ישירות ממנו. המחיר היה פחות מ-9 דולרים. הפער שהיבואן הישראלי לקח לכיסו לא סביר ולכן הצעצועים בישראל היו יקרים כל כך. התופעה הזאת הצמיחה את שוק הצעצועים הזולים מסין שהגיע כבר ל-70% מהענף . הצלחנו לתקן את האנומליה הזאת בזכות הייבוא הישיר. 50% מהמכירות שלנו הן של מותגים והשאר של מוצרים מסין".

לדברי פישמן, הוא הגיע להבנות עם יצרני הצעצועים הגדולים בחו"ל המחזיקים יבואן רשמי בישראל, לפיהם יוכל לייבא המותגים ישירות מהם בזול ולא יצטרך לחפש סחורה מקבילה חלקית אצל מפיצים שונים.

ביחס לכוונותיו של יבואן צעצועי מטאל סולי סקאל, שפישמן מייבא ישירות מחו"ל, לפתוח רשת צעצועים מתחרה, אומר פישמן כי "פתיחת חנות מותגי מטאל מצוינת לענף כי היא תחזק את מטאל, מותג הצעצועים הגדול בעולם, אשר מחזיק רק ב-5% מהשוק בישראל בשל היעדר תמיכה שיווקית ומחירים גבוהים".
יחסי ציבור
תחפושת דמבו. המחירים יירדו יחסי ציבור
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים