רמי לוי: "לחברות בסקטור הציבורי אין מתחרים ולכן הן מזלזלות בצרכן"

הבעלים של שיווק השיקמה: "חברת חשמל יודעת שגם אם תעלה את המחיר ב-30% כולנו נמשיך לרכוש ממנה חשמל, כי אין אלטרנטיבה. מחירי המים עולים כי לצרכן אין מקור אחר לרכוש אותם ממנו"

נורית קדוש | 15/12/2011 9:39 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: רמי לוי
ההוזלות של חלק מיצרניות המזון ורשתות השיווק לא שינו מהותית את מצבו הכלכלי של הצרכן - ולכן יש להרחיב את המחאה גם לחברות המשתייכות לסקטור הציבורי - כך טען אתמול (ד') רמי לוי, בעל רשת שיווק השיקמה, במסגרת פאנל "הכוח עובר לצרכנים" בכנס השיווק של סטטוס.

"כל הזמן מדברים על הסקטור הפרטי, שבו דווקא מתקיימת תחרות, ולא נותנים את הדעת למה שקורה בסקטור הציבורי", אמר לוי. "לפחות 50% מההוצאה של משפחה מגיעים לחברות בסקטור הציבורי, ושם אין שום נוכחות לכוח הצרכני, שמורגש היטב בחברות הפרטיות. החברות בסקטור הציבורי יודעות שאין להן מתחרה ולכן הן מרשות לעצמן להתעלם מהצרכנים ולעשות ככל העולה על רוחן".

לדברי לוי, "חברת חשמל יודעת שגם אם תעלה את המחיר
ב-30% כולנו נמשיך לרכוש ממנה חשמל, כי אין אלטרנטיבה. מחירי המים עולים כי לצרכן אין מקור אחר לרכוש אותם ממנו. החברות האלו מנצלות את העובדה שהלקוחות שלהן הם 'קהל שבוי'. במקום שבחברות האלו יתייעלו הן מעמיסות את כל ההוצאות שלהן על הצרכנים וממשיכות לפעול בחוסר יעילות".

לוי הוסיף כי המחאה לא תצליח ולא תועיל לצרכנים אם היא תתמקד רק בסקטור הפרטי ותניח לסקטור הציבורי להתנהל בדרך הנוכחית. לכן מנהלי החברות הפרטיות צריכים להירתם למשימה ולהשקיע מחשבה בדרכים להגדלת הכוח של הצרכנים ביחס לסקטור הציבורי. "המחאה שהופנתה כלפי החברות בסקטור הפרטי הביאה להוזלת מוצרים. אלו מהלכים חשובים, אבל הם יכולים לשנות את המציאות הכלכלית של משקי הבית בישראל".
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים