הצרכנייה: שוופס בטעמים חדשים

והיום: יפאורה משיקה את Schweppes Cocktail ב-3 טעמים. חבורת הטועמים שניסתה את כולם התאכזבה. הקוסמופוליטן והמרגריטה לא טעימים והשאירו טעם לוואי ורצון לשתות (ומהר) את הדבר האמיתי

אביגיל לאפין | 14/9/2011 17:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הצרכנייה
מי: קוקטיילים

מה: יפאורה משיקה את Schweppes Cocktail - סדרת משקאות מוגזים בטעמי הקוקטיילים האהובים וללא אלכוהול. הסדרה כוללת את שלושת טעמי הקוקטייל הפופלריים: מרגריטה, קוסמופוליטן ופינה קולדה. המשקאות ישווקו בפחיות SLIM  250 מ"ל.

למה: הרעיון נחמד, אבל חבורת טועמים שניסתה את כל שלושת הטעמים החדשים התאכזבה. הפינה קולדה נחמדה, אבל כגימיק חד פעמי אחרי שהנפשות הטועמות סיכמו
שזה לא מוצר שהיו רוכשות שוב. הקוסמופוליטן והמרגריטה פשוט לא היו טעימים והשאירו טעם לוואי ורצון לשתות (ומהר) את הדבר האמיתי. חבל.

כמה: 7 שקל

איפה: ברשתות השיווק והפיצוציות

ציון: 4
צילום: יחצ.
קוקטיילים של שוופס. עדיף הדבר האמיתי. צילום: יחצ.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->