מדד אמון הצרכנים צנח לשפל: (24%-)

הסקר אותו הלמ"ס מבטא הלך רוח פסימי בקרב הציבור, שמאמין כי המצב הכלכלי יילך ויחמיר; מדובר בשפל הנמוך ביותר מאז החלה המדידה, עם הצטרפות ישראל ל-OECD

יוסי גרינשטיין | 12/9/2011 15:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מדד אמון הצרכנים צנח ל-(24.2%-) בחודש אוגוסט, הרמה הנמוכה ביותר מאז חודש מרץ, בו החל הלמ"ס בביצועו. כך נמסר היום (ב') מהשלכה המרכזית לסטטיסטיקה.

מדד אמון הצרכנים נע בין (100%) ל-(100%-). ככל שהנתון גבוה יותר כך גבוהה יותר האופטימיות בקרב הציבור בנוגע לעתיד המשק.

על פי הסקר האחרון שבוצע, הציבור צופה הרעה במצב הכלכלי (8%-), בחסכונות (43%-) ובאבטלה (30%-) בשנה הקרובה. המשתתפים בסקר ציינו כי חלה הרעה ניכרת במצב המשק בשנה שחלפה (52%-) והרעה במצב הכלכלי של משק הבית (26%-).

באוגוסט נרשם פער
מובהק במידת הפסימיות לפי רמת השכלה: חסרי תעדות בגרות היו פסימיים יותר
מבעלי תעודת בגרות ובעלי השכלה אקדמית (30%- לעומת 21%-). בכל קבוצת ההשכלה ניכרת
פסימיות גדולה יותר מזו שנרשמה בחודש יולי.

סקר אמון הצרכנים של הלמ"ס מבוצע במסגרת הצטרפות ישראל לארגון ה-OECD, ומאפשר להשוות בין המדינות השונות בארגון. הסקר נועד לאסוף מידע על הערכות הפרטים לגבי השינויים הצפויים במצב הכלכלי, לסייע בזיהוי תפניות במשק ושינויים בצריכה ובחסכון הפרטי, ומכאן שהוא מספק אינדיקציה עדכנית להערכות וצפיות של הפרטים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->