גיתם BBDO ואדלר חומסקי זכו בתקציב הפרסום של מפעל הפיס
שני המשרדים טיפלו בתקציב הפרסום עד כה; בהליך התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי
המכרז היה מורכב משני חלקים: פרק איכות שמשקלו 85% ופרק מחיר שמשקלו 15%. פרק האיכות במכרז היה מורכב אף הוא משני חלקים: החלק הראשון כלל בין היתר בדיקת תיק עבודות של המועמדים, ניתוח שני "מקרי בוחן" ובחינת פעילות דיגיטלית. החלק השני כלל הצגה של המשרדים לטיפול כולל
באחד ממותגי הפיס עפ"י בחירה של המתמודדים (לוטו או חישגד).
בשקלול הסופי עלו התוצאות לפי הדירוג הבא: גיתם ראשון, אדלר חומסקי שני, ראובני פרידן שלישי ושלמור אבנון- עמיחי רביעי.
יצויין, כי הקווים הפרסומיים שהובילו שני המשרדים עד כה נחשבים למוצלחים במיוחד. אדלר יצר את "המספרים הנוקמים", דמויות מאויירות של כדורי הלוטו, ואילו בגיתם יזמו את הקונספט של "אראלה ממפעל הפיס" המתקשרת לזוכים. מדובר בשני קמפיינים ארוכי טווח שזכו לאהדת הקהל ולזכירות גבוהה, ולא מן הנמנע שזו אחת הסיבות שבמפעל הפיס רצו להמשיך ולעבוד עמם.







נא להמתין לטעינת התגובות




