גיתם BBDO ואדלר חומסקי זכו בתקציב הפרסום של מפעל הפיס

שני המשרדים טיפלו בתקציב הפרסום עד כה; בהליך התמודדו גם ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי

חגית ברונסקי | 8/9/2011 11:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
המכרז על תקציב הפרסום של מפעל הפיס הסתיים ושני המשרדים שזכו בו הם גיתם BBDO ואדלר חומסקי ורשבסקי. עוד השתתפו במכרז ראובני פרידן ושלמור אבנון עמיחי. שני המשרדים הזוכים טיפלו בתקציב בשנים האחרונות, כאשר אדלר חומסקי טיפל בתקציב הלוטו, וגיתם טיפל בתקציב חיש גד.

המכרז היה מורכב משני חלקים: פרק איכות שמשקלו 85% ופרק מחיר שמשקלו 15%. פרק האיכות במכרז היה מורכב אף הוא משני חלקים: החלק  הראשון כלל בין היתר בדיקת תיק עבודות של המועמדים, ניתוח שני "מקרי בוחן" ובחינת פעילות דיגיטלית. החלק  השני כלל הצגה של המשרדים לטיפול כולל
באחד ממותגי הפיס עפ"י בחירה של המתמודדים (לוטו או חישגד).

בשקלול הסופי עלו התוצאות לפי הדירוג הבא: גיתם ראשון, אדלר חומסקי שני, ראובני פרידן שלישי ושלמור אבנון- עמיחי רביעי. 

יצויין, כי הקווים הפרסומיים שהובילו שני המשרדים עד כה נחשבים למוצלחים במיוחד. אדלר יצר את "המספרים הנוקמים", דמויות מאויירות של כדורי הלוטו, ואילו בגיתם יזמו את הקונספט של "אראלה ממפעל הפיס" המתקשרת לזוכים. מדובר בשני קמפיינים ארוכי טווח שזכו לאהדת הקהל ולזכירות גבוהה, ולא מן הנמנע שזו אחת הסיבות שבמפעל הפיס רצו להמשיך ולעבוד עמם.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->