תקציב הפרסום של קבוצת ישראכרט עובר לבאומן בר ריבנאי

תקציב הפרסום של ישראכרט נחשב ליוקרתי, ולמרות ששוויו המדוייק לא פורסם, הוא מוערך במיליוני שקלים; ישראכרט תפצה, בצעד נדיר, את שאר המתמודדים שלא זכו במענק של 70 אלף שקל

חגית ברונסקי | 31/8/2011 11:25 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בתום הליך מכרז ממושך שנמשך שלושה חודשים החליטה קבוצת ישראכרט לבחור במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי כמשרד הפרסום החדש שלה. במכרז השתתפו גם אדלר חומסקי, פובליסיס גלר נסיס, גיתם BBDO וכאמור באומן בר ריבנאי.

לדברי יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, "תהליך המכרז, התנהל במקצועיות ושקיפות על בסיס שורה של מדדים מקצועיים שנקבעו מראש וכללו בחינה של הפתרונות שהציעו המתמודדים לבריף של החברה לצד בחינת עלויות והצעה מסחרית. המכרז התנהל בישראכרט ע"י צוות מקצועי משולב שכלל את גורמי השווק, המסחר האסטרטגיה והרכש".
 
דב קוטלר
דב קוטלר יהונתן שאול

המכרז התנהל בארבעה שלבים. בשלב הראשון הוצג למשרדים בריף. בשלב השני הציגו המשרדים את יכולותיהם
בפני צוות המכרז. בשלב השלישי הציגו המשרדים פרזנטציה שנתנה מענה לבריפ ובשלב הרביעי הגישו המשרדים הצעות מסחריות. בכל אחד מהשלבים דירגו חברי צוות המכרז באופן דיסקרטי את המשרדים לפי מפתחות שנקבעו מראש.

במהלך המכרז, הודיעה ישראכרט לכל המשרדים המתמודדים, שהמשרדים שלא יזכו יתוגמלו בסך של 70 אלף שקל כל אחד בגין הוצאותיהם להכנת הפרזנטציות. צעד זה, שאינו מהנהוגים בשוק ולא נכלל בתנאי המכרז נועד להביע את הערכת ישראכרט לעבודה ולהשקעה של המתמודדות.

תקציב הפרסום של ישראכרט נחשב ליוקרתי, ולמרות ששוויו המדוייק לא פורסם, הוא מוערך במיליוני שקלים. מי שטיפל בתקציב עד לאחרונה הוא משרד שלמור אבנון עמיחי.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->