תקציב הפרסום של קבוצת ישראכרט עובר לבאומן בר ריבנאי
תקציב הפרסום של ישראכרט נחשב ליוקרתי, ולמרות ששוויו המדוייק לא פורסם, הוא מוערך במיליוני שקלים; ישראכרט תפצה, בצעד נדיר, את שאר המתמודדים שלא זכו במענק של 70 אלף שקל
לדברי יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, "תהליך המכרז, התנהל במקצועיות ושקיפות על בסיס שורה של מדדים מקצועיים שנקבעו מראש וכללו בחינה של הפתרונות שהציעו המתמודדים לבריף של החברה לצד בחינת עלויות והצעה מסחרית. המכרז התנהל בישראכרט ע"י צוות מקצועי משולב שכלל את גורמי השווק, המסחר האסטרטגיה והרכש".

דב קוטלר יהונתן שאול
המכרז התנהל בארבעה שלבים. בשלב הראשון הוצג למשרדים בריף. בשלב השני הציגו המשרדים את יכולותיהם
בפני צוות המכרז. בשלב השלישי הציגו המשרדים פרזנטציה שנתנה מענה לבריפ ובשלב הרביעי הגישו המשרדים הצעות מסחריות. בכל אחד מהשלבים דירגו חברי צוות המכרז באופן דיסקרטי את המשרדים לפי מפתחות שנקבעו מראש.
במהלך המכרז, הודיעה ישראכרט לכל המשרדים המתמודדים, שהמשרדים שלא יזכו יתוגמלו בסך של 70 אלף שקל כל אחד בגין הוצאותיהם להכנת הפרזנטציות. צעד זה, שאינו מהנהוגים בשוק ולא נכלל בתנאי המכרז נועד להביע את הערכת ישראכרט לעבודה ולהשקעה של המתמודדות.
תקציב הפרסום של ישראכרט נחשב ליוקרתי, ולמרות ששוויו המדוייק לא פורסם, הוא מוערך במיליוני שקלים. מי שטיפל בתקציב עד לאחרונה הוא משרד שלמור אבנון עמיחי.







נא להמתין לטעינת התגובות




