הוט עברה לרווח של 78 מיליון שקל ברבעון
זאת בהשוואה להפסד נקי של 49 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; חברת התקשורת גייסה כאלף מנויים חדשים בלבד בתחום הטלויזייה וכ-3 אלף מנויים בתחום הטלפוניה
הרבעון השני של השנה היה חיובי במיוחד גם נוכח בלימת השחיקה במספר מנויי הטלוויזיה, שמספרם עלה בכאלף איש, לאחר תקופה ארוכה של שחיקה ודשדוש. הוט סיימה את הרבעון עם 890 אלף מנויי טלוויזיה. בתחום האינטרנט גוייסו ברבעון 3,000 מנויים חדשים ובתחום הטלפוניה גדל מספר הקווים ב-7000.
סטלה הנדלר, יו"ר HOT: "תוצאות
רבעון זה משקפות שיפור עקבי ויציב בכל ביצועי הליבה של החברה, ויש עוד כיברת דרך למימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בה. HOT ניצבת בפני תקופה מאתגרת של כניסה לתחומי פעילות חדשים, המשך השקעה בשדרוג תשתיות החברה וכן בפיתוח שירותים מתקדמים".
הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "המהלכים האסטרטגיים שלנו נושאים פרי, ויצרו פלטפורמה נכונה לשיפור התוצאות הכספיות. יישמנו מהלכים מוצלחים, שהובילו לעלייה בהכנסות, ובה בעת ניהלנו באופן אחראי ומוקפד את צד ההוצאות, ובכך, השגנו שיפור מתמיד בכלל הביצועים העסקיים. לצד השיפור הפיננסי, הצבנו את שביעות רצון הלקוחות בראש סדרי העדיפויות, ואני שמח על כך, שהשירות של HOT עומד היום בסטנדרט גבוה, איכותי ובלתי מתפשר".







נא להמתין לטעינת התגובות




