רמי לוי: גידול של 36% בהכנסות ל-555 מיליון שקל
מדוחות החברה עולה כי הרווח הסתכם ב-28.7 מיליון שקל, גידול של 32.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
המכירות למ"ר הסתכמו בכ-19 אלף שקל למ"ר, לעומת 18.56 אלף שקל ברבעון השני של שנת 2010. שיעור הרווח הגולמי מן המכירות והסתכם ב-22.51% , לעומת 23.60% ברבעון המקביל.
שיעור הרווח התפעולי ירד מ-7.34% ברבעון השני של שנת 2010 ל-6.78% ברבעון השני. הרווח הנקי של החבה הסתכם ברבעון השני של שנת 2011 לסך של 28.7 מיליון שקל, לעומת 21.6 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2010, גידול של 32.9%. שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-5.32% ברבעון השני של שנת 2010 ל- 5.17% ברבעון המקביל של שנת 2011.
סך המכירות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-1.031 מיליארד שקל, לעומת מכירות של 774.5 מיליון שקל במחצית המקבילה
של שנת 2010, גידול של 33.14% . העלייה מוסברת בגידול בפדיון חנויות זהות של כ- 1.37% ומפתיחתם של שישה סניפים חדשים.
במחצית הראשונה של שנת 2011 הסתכם הרווח הגולמי של החברה בסך של 241 מיליון שקך, לעומת 180.4 מיליון שקל במחצית הראשונה שלשנת 2010 - גידול של 33.58% . שיעור הרווח הגולמי מן המכירות במחצית הראשונה עמד על 23.37%, לעומת 23.29% במחצית המקבילה של שנת 2010.
שיעור הרווח התפעולי ירד מ- 6.90% במחצית הראשונה של שנת 2010 ל-6.59% במחצית הראשונה של שנת 2011. הירידה בשיעור הרווח התפעולי מוסברת על ידי הגידול בשיעור הוצאות המכירה, שיווק, הנהלה וכלליות.
הרווח הנקי הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2011 לסך של 51.8 מיליון שקל לעומת 40.4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2010, גידול של 28.23%. שיעור הרווח הנקי מן המכירות ירד מ-5.21% במחצית הראשונה ל-5.02% במחצית הראשונה של שנת 2011. הירידה בשיעור הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של שנת 2011 , נובעת בעיקר מהירידה ברווח התפעולי.







נא להמתין לטעינת התגובות




