המחאה עובדת? מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ב-6.6%

מנתוני הלמ"ס עולה כי האטה בצריכה נרשמה בחודש יולי, יחד עם התעצמות המחאה, והגיעה לקניונים ולרשתות השיווק; הישראלים קונים פחות

יוסי גרינשטיין | 22/8/2011 14:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
על רקע מחאת הקוטג', שפרצה בעקבות התייקרות הגבינה הפופולרית ועברה לתחומים רבים נוספים, מודיע היום (ב') הלמ"ס כי הציבור אכן קונה הרבה פחות מזון, והישראלים יוצאים להפוגה מ'חגיגת הקניות': מכירות המזון ברשתות השיווק בישראל צנחו בחודש יולי ב-6.6% לאחר שטיפסו ב-3.5% ביוני. סך המכירות ברשתות השיווק בישראל ירדו ב-1.9%, לאחר שעלו ב1.6%- בחודש הקודם.

יצויין כי סך המכירות ברשתות השיווק בישראל עלו ב-2.1% בחודשים ינואר-יולי, ומכירות המזון עלו בשיעור זעום של 1.4% בלבד.

במקביל 
מפרסם הלמ"ס כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה עלייה של 5.8% במכירות רהיטים ומוצרי חשמל ברשתות השיווק(לעומת התקפוה המקבילה אשתקד), עלייה של 3.3% במכירות הלבשה וטקטסיל ברשתות, 3.1% במכירות תמרוקים, תרופות, צעצועים וספרים. מנגד- מכירות הדלק בתחנות ברחבי הארץ ירדו ב-2.5%, על רקע העלייה החדה במחירי הדלק.

נתוני המכירות הנאספים בכל חודש מרשתות השיוק על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני.


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->