המחאה עובדת? מכירות המזון ברשתות השיווק ירדו ב-6.6%
מנתוני הלמ"ס עולה כי האטה בצריכה נרשמה בחודש יולי, יחד עם התעצמות המחאה, והגיעה לקניונים ולרשתות השיווק; הישראלים קונים פחות
יצויין כי סך המכירות ברשתות השיווק בישראל עלו ב-2.1% בחודשים ינואר-יולי, ומכירות המזון עלו בשיעור זעום של 1.4% בלבד.
במקביל
מפרסם הלמ"ס כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה עלייה של 5.8% במכירות רהיטים ומוצרי חשמל ברשתות השיווק(לעומת התקפוה המקבילה אשתקד), עלייה של 3.3% במכירות הלבשה וטקטסיל ברשתות, 3.1% במכירות תמרוקים, תרופות, צעצועים וספרים. מנגד- מכירות הדלק בתחנות ברחבי הארץ ירדו ב-2.5%, על רקע העלייה החדה במחירי הדלק.
נתוני המכירות הנאספים בכל חודש מרשתות השיוק על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני.







נא להמתין לטעינת התגובות




