הכנסות גרופון נפגעו בשל כניסת המתחרים
כניסת מתחרות לשוק הקופונים גרמה לחברה לדווח על עלייה בהפסדים; אנליסטים מציינים שהמצב עלול לפגוע בתוכניות החברה לבצע הנפקה ראשונה בוול סטריט בחודש הבא; ובארץ: קופונים גם לטסים לחו"ל
רק לפני 3 שנים לקוחות גרופון היו יכולים לרכוש תלושי הנחה של 50% לארוחות או לתספורת, כאשר בעיסקות אלה גרופון חילקה את ההכנסות שווה בשווה עם הסוחרים. הכנסות גרופון בתלושים ירדו ל-40%-35% לאחר כניסת הרשת ליבינגסושיאל, אולם כאשר לשוק הצטרפו חברות נוספות כגוגל, פייסבוק ו-AT&T, שולי הרווח ירדו בחדות. בפייננשל טיימס פרסמו הערכות של אנליטסים כי שולי הרווח בעיסקאות מכירת קופונים יתייצבו ב-18 החודשים הקרובים על רמה של 20% אחוז.
במידע שמסרה גרופון לרשות ניירות הערך האמריקאית היא מודה ששולי הרווח יורדים בעיסקאות חדשות שהיא מבצעת. היא גם דיווחה שברבעון השני הפסידה החברה 102.7 מיליון דולר, לעומת הפסד של 36.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת מציינים בגרופון כי יש לחברה מדיניות אגרסיבית בהשקעות לטווח ארוך.
אתר לנופשים באירופה
בינתיים בישראל אתרי הרכישות החברתיות עלו מדרגה והחלו להציע קופונים לנוסעים לחו"ל. חברת התיירות המקוונת גוליבר חתמה על הסכם עם CouponTourist.com, המציע דילים לתיירים מכל העולם. במסגרת שיתוף הפעולה יציעו החברות קופונים למימוש ביעדים אליהם נוסעים לקוחות גוליבר.
הקופונים יציעו הנחות של 50%-90% לאטרקציות, מסעדות, מוזיאונים, הצגות, הופעות
ושיט. לקוחות שירשמו את ארץ היעד ותאריך החופשה יקבלו למייל רשימת דילים יומיים ביעד. בשונה מאתרים בינלאומיים דומים, שפונים על פי רוב לאוכלוסייה המקומית בלבד, האתר הנוכחי מוצע במספר שפות, כולל בעברית.
לדברי דן ברכוביץ, מנכ"ל חברת CouponTourist, בשלב ראשון יציע האתר קופונים ליעדים מרכזיים באירופה ובארה?ב ובהמשך גם למקומות אחרים.