יס והוט מפצות עצמן על איסור ההתחייבות: נגבה "דמי התקנה“
החברות נערכות להחרפת התחרות בעקבות ביטולקנסות היציאה ומציעות ללקוחות חדשים תוכניות שמלוות בהבטחה שלא יעלו מחירים במשך 18 חודשים. הקרב על הלקוחות צפוי להחריף בעוד 3 חודשים, כאשר יבוטלו הקנסות גם ללקוחות קיימים

צופה בטלוויזיה, בקרוב ישלם דמי התקנה? SXC
דמי ההתקנה היו קיימים גם בעבר, אולם מנויים שהסכימו להתחייב לחברה נהנו מפטור מהם. בהוט בוטל הפטור מדמי התקנה ומנוי חדש מחויב בתשלום חד-פעמי של 299 שקל תמורת ההתקנה, מחיר זהה שמשלמים לקוח המזמין חבילת טריפל של טלוויזיהאינטרנט-טלפון ולקוח המזמין טלוויזיה בלבד. חברת יס דורשת מהמנוי 209 שקל בלבד כדמי התקנה.
למרות ביטול הדרישה מהמנוי להתחייבות החליטו שתי חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית שלא להעלות את המחירים למנויים המצטרפים בתקופה הקרובה למשך שנה וחצי מיום ההצטרפות.
מנהלי השיווק של הוט ושל יס מעריכים שבעקבות ביטול קנסות היציאה צפויה להתפתח בענף תחרות קשה שעשויה להביא להורדת מחירים. התחרות צפויה להחריף במידה ניכרת בעוד 3 חודשים, כאשר יבוטלו קנסות היציאה ללקוחות קיימים, ומאות אלפי לקוחות המבקשים לנטוש את החברה אך נרתעים מהקנסות ישתחררו ממחויבותם.
צעד זה צפוי לגרום לתחרות חריפה ולירידת מחירים בענף, שבו רמת התחרות היתה נמוכה יחסית עד כה, ולפגוע
גם ברווחיות החברות. תופעה דומה אירעה בפברואר השנה, כאשר בוטלו קנסות היציאה בחברות הסלולר. הביטול הגביר את תנועת הלקוחות בין החברות ואת התחרות, גרם לירידה דרמטית במחירים ואילץ את החברות לעבות במידה ניכרת את מערך שירות הלקוחות שלהן. במקרה של חברות הטלוויזיה עלול מעבר הלקוחות בין החברות להיות בעייתי יותר בשל הצורך לפרק ולהרכיב מחדש תשתיות בבתי הלקוחות המדלגים בין האפשרויות.







נא להמתין לטעינת התגובות




