ענפי המזון ומוצרי הצריכה במבצעי הנחות חריגות
הצרכנים מעדיפים מבצעים והרשתות סופר-פארם, רבוע כחול, ניו-פארם, תמי 4 ונביעות מסתערות על הקונים; מנהל ברשת מזון: המבצעים נועדו לעודד גם צרכנות נבונה
רשת סופר-פארם תקיים מחר (ג') לחברי מועדון לייף סטייל פלוס יום מכירות שיוענקו בו 70% הנחה על מאות מוצרים. ברשת משקיעים שני מיליון שקל במהלך ומצפים למכירות של 50 מיליון שקל ויותר. נוסף על כך, במסגרת יום זה יציעו החברות השותפות לכרטיס הלייף סטייל - ובהן מקדונלד'ס, טויס אר אס, איסתא ו מנטה - מגוון הטבות ללקוחות.
דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופרפארם: "יום לייף סטייל הוא היום שהיקף המכירות בו הוא הגבוה ביותר בשנה. ב-2010 עמדו המכירות על 50 מיליון שקל ו-140 אלף לקוחות ביקרו בסניפים. אנו צופים כי השנה יגיעו יותר לקוחות והמכירות יצמחו. מההנחות ביום זה יוכלו ליהנות גם לקוחות שמצטרפים למועדון באותו יום, ואנו צופים כי יצטרפו כ-5,000 לקוחות חדשים".
קציר מבטיח כי יום המכירות המיוחד יציע מבצעים בלעדיים: "הייחוד של יום לייף סטייל הוא במבצעים הגדולים בכל המחלקות על מוצרים שהם רבי-מכר. השנה, ברוח התקופה, העמקנו את המבצעים עוד יותר ובתחום התינוקות הוזלנו גם את סדרות הפרימיום כמו מטרנה אקסטרה קר ופמפרס פרימיום קר. נוסף על כך, נערכנו עם קופות ניידות ועם עגלות והארכנו את שעות הפתיחה של הסניפים, שיפעלו עד חצות לפחות".
אחרי שבשנה שעברה קיימה רשת רבוע כחול אירוע שהספקים הציגו בו את מוצריהם בביתן בגני
התערוכה בתמורה לתשלום לרשת על השתתפותם באירוע, הרשת חוזרת על המהלך תחת השם "מגה הפנינג", במתכונת פסטיבל לכל המשפחה שיתקיים ביום רביעי בגני התערוכה, אך פותחת אותו גם לחברי מועדון יו.
במסגרת האירוע יתקיימו הופעות לילדים של יובל המבולבל, רינת גבאי, משה דץ והכבשה שושנה. עוד במתחם: סדנאות יצירה, דוכני מכירה ומבצעים על מגוון מוצרים. יהיו גם מתחמי חוויה של חברות מובילות כמו מחלבות גד, שטראוס, עלית, קוקה-קולה, אסם, לוריאל, יוניליוור ועוד. מתחמי המכירה יציעו מבצעים והנחות על מוצרי חשמל, איפור, טואליטיקה, ילקוטים לבית-הספר, יינות, מעדנים ועוד. גרשון ויסמן, סמנכ"ל הסחר של מגה קמעונאות:" במהלך הפעילות ייהנו המבקרים ממבצעים חסרי תקדים על מגוון רחב של מוצרים. אנו מאמינים כי קיום הפעילות הוא צעד נוסף המעורר מודעות לצרכנות נבונה".
רשת ניו-פארם לא נשארה מאחור ומציעה מאות מוצרים ב-10 שקלים . על רקע מבצעי ההנחות על חיתולים, הרשת מציעה 4 אריזות חיתולי ליטופים פרמיום ב-100 שקל . כדי לעודד הורים לרכוש בעתיד את המוצר תציע הרשת שני חיתולים חינם להתנסות. מנגד, סופר-פארם מחזקת את מותגי הפרמיום ומציעה הנחות על חיתולים יקרים שבדרך כלל אינם נמכרים בהנחה. חיתולי פמפרס פרימיום קר יימכרו ב-45 שקל במקום 73 שקל. גם במזון לתינוקות מובילה הרשת את קו הפרמיום ומציעה את אריזת החיסכון של מטרנה אקסטרה קר ב-50 שקל ואת אריזת החיסכון של סימילאק אדוונס ב-70 שקל במקום 90 שקל.
גם בחברות המים התחרות גוברת. תמי 4 מבית שטראוס מציעה 3 חודשים מתנה ברכישת מכשיר מתוצרתה. חברת המים המינרליים נביעות מציעה למצטרפים לשירות הכדים הטבה שבמסגרתה יקבלו את מותג המים בטעמים נביעות פלוס מתנה במשך חצי שנה.