למרות המחאה הצרכנית: רשתות השיווק רשמו גידול של 6.4% במכירות
המחאה הצרכנית טרם הגיעה לתוצאות הרשתות - מכירות המזון ברבעון השני גדלו ב-8.5%; מתחילת השנה נרשם גידול חד במכירות מכשירי חשמל ורהיטים
מנתוני הלמ"ס עולה כי סך המכירות של רשתות השיווק עלו ברבעון השני ב-6.4%, ומכירות המזון ברשתות זינקו ב-8.5% (קצב שנתי), לעומת עליות קלות של 2.3% ו-2.9% בלבד (בהתאמה) ברבעון הראשון.
עוד נמסר כי בינואר-מאי השנה נרשם גידול חד של 7.6% במכירות מכשירי חשמל ורהיטים ברשתות השיווק (לעומת ינואר-מאי אשתקד). מנגד נרשם גידול מתון של 2% בסך המכירות של רשתות השיווק
בישראל, 1.4% במכירות מזון, 7.6% במכירות רהיטים ומוצרי חשמל ו-2.7% במכירות הלבשה וטקסטיל. כן נרשמה עליה של 2.9% במכירות תמרוקים, צעצועים, ספרי קריאה, ציוד משרדי ואופטי. יצויין כי נתוני המכירות ברשתות המזון כוללות גם מכירות של חומרי ניקוי ומוצרים שונים.
נתוני המכירות והפדיון ברשתות השיווק נאספים כל חודש ע"י סוקרי הלמ"ס ומשמשים אינדקטור לצריכה הפרטית .נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני, המצביעים גם הם על היקף הצריכה במשק.







נא להמתין לטעינת התגובות




