חיים בסרט: המרצ'נדייז שווה הון

סרטי הילדים החדשים פו הדב והדרדסים גורפים רווחים נאים בישראל עוד בטרם הושקו; זאת בזכות מגוון המוצרים שדמויות הסרטים מתנוססות עליהם; מסחטת כסף ושמה מסחור

נורית קדוש | 8/7/2011 11:56 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
החופש הגדול הוא חגיגה לילדים, ומפיקי הקולנוע הבינלאומי מרוויחים בגדול. בעונת הקיץ הם נוהגים להשיק את סרטי הילדים שאמורים להפוך ללהיטים שוברי הקופות של השנה.

בעוד כשבועיים צפוי לנחות בישראל היישר מאולפני האנימציה של וולט דיסני הדב המפורסם ביותר בעולם, כוכב הסרט פו הדב. שבוע לאחר מכן צפויים הילדים להגיע בהמוניהם לבכורת הסרט הדרדסים שמגיע גם הוא לישראל.

המשווקים הישראלים, הערים לתכונה הרבה סביב הסרטים, כבר נערכים עם מוצרים ממותגים בדמויות פו הדב והדרדסים בניסיון לגרוף נתח נוסף מההוצאות הכבדות של ההורים במהלך החופשה.

יצרנית הדבש יד מרדכי שזיהתה את פוטנציאל המכירות לקראת ראש השנה המתקרב, כבר חתמה על הסכם עם חברת ההפצה פורום פילם. במסגרת ההסכם תעניק יצרנית הדבש את החסות הראשית והבלעדית לסרט. בתמורה תציג יד מרדכי את דמותו של פו הדב על בקבוק הדבש הלחיץ מתוצרתה, ובקבוק המכיל 250 גרם דבש יימכר ב-19.5 שקל .

כמו כן, יד מרדכי תבצע פעילות קידום מכירות בבתי הקולנוע ובמדיה החברתית בדף הפייסבוק שלה. מדובר בפוטנציאל גבוה של מכירות ושל חשיפת קהל הילדים למוצר, כך ניתן ללמוד מקמפיין פרסומי שתעלה החברה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, מרוצה משיתוף הפעולה עם הדב חובב הדבש: "החיבור לפו הדוב הוא טבעי ומתבקש בשל חיבתו הידועה לדבש שהפכה עם השנים לסמל הזיהוי שלו. חיבור זה יאפשר לעודד ולהגדיל את צריכת הדבש בקרב ילדים".

גם חברת ההלבשה דלתא מתעלת את השקת הסרט לצרכים מסחריים ומשיקה קולקציית פיג'מות חדשה לילדים עם דמותו של פו הדב ב-55-65 שקל . ההיערכות המסחרית לסרט באה לידי ביטוי גם בהתנהלות חברות בינלאומיות כמו לגו ודיסני. חברת הצעצועים אילנית תשווק הקיץ סדרות חדשות של לגו דיסני במסגרת שיתוף פעולה בין שתי החברות בעולם. לגו-דיסני ישווק במגוון ערכות ודמויות, לדוגמה, לגו פו הדב לגילאי 1.5-5 עם מגוון דמויות פו הדב וחבריו, המתאים במיוחד לידיים קטנות, ב-130 שקל לפחות.

לקראת השקת הסרט דרדסים רכשה חברת שעוני גלרי את זיכיון השיווק הבלעדי של שעוני ילדים בשילוב הדמויות המצוירות של הסדרה בהשקעה של 200 אלף שקל. רני כץ, מנכ"ל ובעלי החברה: "בעקבות ההצלחה של מותגי הילדים דיסני, בראץ ובקוגן החלטנו להרחיב את המגוון ואנו מצפים לסדרת שעוני הילדים החדשה אשר תשלב את דמויות הדרדסים ותזכה להצלחה גדולה בישראל בקרב קהל היעד". סדרת שעוני מותג הדרדסים תכלול שעונים דיגיטליים עשויים פלסטיק, המותאמים לילדים בני 5-8 ומעוטרים בדמויות שונות מהסדרה, ב-20 שקל.

גם קלסיקלטת נערכת להגעת הדרדסים עם די.וי.די של סרט האנימציה המקורי "הדרדסים" בהפקת דיבוב חדשה. למי שיוותר על ההגעה לקולנוע מציעה החברה את הסרט "הדרדסים וחליל הקסם" שהופק בבלגיה עוד בשנת 1976 אך הוקרן לראשונה בשפה האנגלית רק ב-1983, לאחר שסדרת הטלוויזיה הפכה פופולרית. הסרט שאורכו 74 דקות יוצע למכירה בימים הקרובים ב-60 שקל .

nuritk@maariv.co.il

nuritk@maariv.co.il

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->