השיפוצניקים נגד ה"חאפרים": קו חם לתלונות הציבור
התאחדות קבלני השיפוצים תפעיל מוקד טלפוני לפניות הציבור, המיועד לטיפול בתלונות של לקוחות שאינם שבעי רצון
במהלך החודשים יולי-אוגוסט תפעיל ההתאחדות מוקד טלפוני לפניות הציבור, המיועד לטיפול בתלונות של לקוחות שאינם שבעי רצון מקבלן השיפוצים ששכרו. את התלונות יבדקו אנשי ההתאחדות ובמקרה הצורך יופנו הצדדים להליך של בוררות או גישור. במקרים חמורים של רמאות והונאה תפעיל ההתאחדות צעדים משפטיים.
"במסגרת הקו החם נבדוק כל תלונה ואם נזהה חוסר צדק נטפל בהתאם. בשנה שעברה הגענו למצב של הגשת תלונה במשטרה נגד קבלן במסגרת בדיקה של מקרה", אמר יו"ר התאחדות קבלני
השיפוצים ערן. "החאפרים פוגעים בשמנו הטוב ובציבור של קבלני שיפוצים ישרים ומקצועים שרוצים לעבוד בכבוד", הוסיף.
ענף השיפוצים גדל בהתמדה, מגלגל מיליארדי שקלים בשנה ובכל זאת נחשב לאחד הענפים הפרוצים ביותר במשק. על-פי נתונים שהציגה ההתאחדות, במחצית הראשונה של 2011 הגיע המחזור הכספי בענף השיפוצים ל-6.44 מיליארד שקל, עלייה של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
ציבור בעלי הדירות המשפצים גדל בהתמדה, ועל פי הנתונים במחצית הראשונה של 2011, 79 אלף בעלי דירות ביצעו שיפוץ בדירותיהם, לעומת 67.5 אלף בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של
17%.







נא להמתין לטעינת התגובות




