הצרכנייה: בושם

והיום: מותג האופנה JIMMY CHOO משיק בושם ראשון, שמגיע בבקבוק קומפקטי ומקסים. והריח? הסקסי ונעים

אביגיל לאפין | 30/6/2011 17:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מי: בושם

מה: מותג האופנה JIMMY CHOO משיק בושם ראשון הנושא את אותו שם. הניחוח מודרני ומשתייך למשפחת השיפרה-פירותיים והוא בעל עומק חם, עשיר ועצי. הניחוח נוצר בהשראת האשה המודרנית - חזקה, עוצמתית, יפהפיה, חושנית, מפתה ובעלת מסתורין המרמז על בטחון בחושניותה ונשיותה.

למה: כאישה מפתה ובעלת מסתורין המרמז על בטחון בחושניותה ונשיותה הייתי חייבת לנסות את הבושם. הבושם מגיע בבקבוק קומפקטי ומקסים, עגלגל ונשי, והריח חזק ועוצמתי ומשאיר שובלי
ריח שגוררים תגובות מתעניינות. הוא סקסי ונעים בזכות מרכיבים כמו סחלבים, פצ'ולי, טופי וניחוחות עציים, ויוצר חשק להישאר נאמנה אליו כבושם המוביל מבין המבחר על המדף.

כמה: 60 מ"ל או דה פרפיום 464 שקל, 100 מ"ל או דה פרפיום 630 שקל.

איפה: ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

ציון: 9

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/homepage -->