המחאה עובדת: מגה ושופרסל יציעו הנחות על מוצרי חלב ומוצרים שבפיקוח

לאחר שהגיעו עד ראש הממשלה ומבקר המדינה יכולים מובילי המאבק לרשום לעצמם הישג נוסף: מגה הודיעה כי תעניק הנחה של 10% על כל מוצרי המזון שבפיקוח, ושופרסל הודיעה כי תוריד את מחיר הקוטג' ל-5.90 שקלים, או 2 ב-10 שקלים, עד להודעה חדשה; " זאב וורמברנד: "יצרני המזון מציעים מוצרים המקבילים למוצרים בפיקוח, אך מחיריהם יקרים בעשרות אחוזים"

בן זהבי | 29/6/2011 11:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
המחאה הצרכנית רושמת לעצמה הבוקר (ד') הישג נוסף: שתיים מרשתות השיווק הגדולות במשק הודיעו כי יורידו את מחירי המוצרים הנמצאים במרכז המאבק.

רשת שופרסל הודיעה כי היא מורידה את מחיר הקוטג' ל-5.90 שקלים - עד להודעה חדשה. במקביל, נמשך מבצע "2 ב-10 שקלים" על כל סוגי הקוטג' והגבינות הלבנות.הרשת הודיעה כי הורדת המחיר נכנסת לתוקף החל מהיום ותקפה לשלוש החברות - תנובה, שטראוס וטרה.

ריצ'י הנטר, מנהל עסקים ראשי אמר היום: "מאז ומתמיד  מקפידה שופרסל להיות קשובה לציבור לקוחותיה. כבר לפני שבועיים יצאנו במבצע 1+1 על כל סוגי הקוטג' ועם סיומו החל מבצע '2 ב-10' אשר כלל לראשונה גם את כל סוגי הגבינות הלבנות. אנו נמשיך ונעשה הכל על מנת להוזיל את סל הקניות של לקוחותינו".

גם רשת מגה מצרפת למגמה: החברה הודיעה על מתן הנחה של 10% על כלל המוצרים בפיקוח הכוללים מוצרי יסוד הנצרכים בכל סל קנייה ממוצע ביניהם: לחם, חלב, אשל, גיל שמנת חמוצה, חמאה, גבינה צהובה וביצים.במקביל יוצאת הרשת בקמפיין פרסומי לעידוד צריכת מוצרים בפיקוח לצד מתן בולטות למוצרים אלו בשטחי המדף בסניפים.
המבצע יתקיים בכל תתי הרשתות: מגה, מגה בול, מגה בעיר ושפע שוק.

במגה מציינים כי על פי נתוני משרד התמ"ת, הוצאות משקי בית על מוצרים בפיקוח מהווים כ- 11% בממוצע מההוצאה על צריכה של משקי הבית בישראל וכוללים מוצרי יסוד הנמצאים בכל סל קניות ממוצע. אחת מהמטרות העיקריות של הפיקוח על מחירי מוצרים היא להגן על עליית מחירים של מוצרי יסוד בסיסיים. יחד עם זאת על פי נתוני התמ"ת כ-60% מהציבור הישראלי אין מודעות לגבי חלק גדול מהמוצרים שנמצאים תחת פיקוח ממשלתי כך שהוא לא מנצל את הגנת הפיקוח ממחירים גבוהים, ומשלם כעשרות אחוזים יותר על מוצרים מקבילים.

לדברי זאב וורמברנד: "יצרני המזון מציעים מוצרים רבים המקבילים למוצרים בפיקוח אך מחיריהם יקרים בעשרות אחוזים. למרות מחאת הצרכנים הגוברת יצרניות המזון עדיין עיקשות בדעתן לא להוריד את מחירי המזון ולכן חשוב שהציבור יידע כי ישנה אלטרנטיבה זולה ומשתלמת יותר בכל סל הקניות שלהם. בכוונתנו לעודד את הציבור לצרוך מוצרים בפיקוח, בין היתר גם באמצעות מתן בולטות למוצרים אלו בסניפים".

מעריב נמנה עם קבוצת אי.די.בי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->