המחאה עובדת: ירידה של 35% במכירות הקוטג' והגבינה הלבנה ברשתות מגה

מנכ"ל רבוע כחול: "אי אפשר להתעלם מהמחאה הציבורית"; ברשתות השיווק בוחנים אפשרות להשיק מותג פרטי בקטגוריית מוצרי החלב

נורית קדוש | 20/6/2011 9:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מחאת הקוטג' מצליחה להשפיע? מכירות הקוטג' והגבינה הלבנה ממשיכים לרדת, וברבוע כחול אף מדווחים על ירידה של כ-35% במכירות ברשתות מגה.

לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול: "אי אפשר להמשיך להתעלם מהמחאה הציבורית, שכפי הנראה לא תיעצר ואף תגבר. הירידה הגדולה והמתמשכת במכירות מוכיחה כי לא ניתן להסתפק בפתרונות קוסמטיים ודי יש להגיע לפתרון מקיף וארוך טווח".

עם תום מבצעי ההנחות ברשתות השיווק צפויה הירידה במכירות הקוטג' להתעצם ולאלץ את המחלבות למצוא פתרון לבעיה. 

בתוך כך, על רקע מחאת הקוטג' חוזרת להיבחן האפשרות להשיק
מותג פרטי בקטגוריית החלב בישראל. במסגרת הרצאה שהעביר ריצ'י הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל, בכנס המזון אתמול, הוא אמר כי ב-5 השנים הקרובות ירחיב את המותג הפרטי "שופרסל", ייתכן שגם לעולם החלב. "נשמח להיכנס לכל קטגוריה אפשרית", אמר.

בעבר נבחן נושא השקת מותג פרטי בתחום החלב בישראל, אך אף גוף אחד לא קידם זאת לכלל מעשה. בהקשר זה ציין הנטר את חוזקו של המותג הפרטי ברשת ואמר כי אם כוללים בחישוב המותג הפרטי גם את מכירות הבשר, הירקות והמאפים - כפי שנעשה בחו"ל - המותג הפרטי ברשת עומד כבר על
 כ-30% מהמכירות. 
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->