חובה לרסס: מוצרי הגנה חדשים מפני השמש
מוצרי הגנה מפני השמש הם פריטים חיוניים בכל עונות השנה. לקראת הקיץ השיקו היצרניות השונות מגוון מוצרים חדשים. הלהיט: תרסיסים

בשנים האחרונות עלתה המודעות לנזקים, וזו טומנת בחובה את החשיפה לשמש גם של בעלי עור כהה ובמיוחד של ילדים ותינוקות שעורם עדין במיוחד. הביקוש הרב למוצרי ההגנה מהשמש והרווחיות הגבוהה בענף הביאו לכניסת יצרנים רבים מתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה לתחום, דבר שגרם להוזלה משמעותית של מוצרי ההגנה.
אחד הפרמטרים שקובעים את מחירו של המוצר היא דרגת ההגנה שלו. רבים מהצרכנים אינם יודעים באיזה מקדם הגנה לבחור - נמוך וזול יחסית או גבוה ויקר. אילן שקד, רוקח ומנהל שיווק וסחר בית מרקחת וטבע ברשת סופר-פארם, מסביר כי המספרים שמוצגים על תכשירים שונים (15,30 וכו')מציינים את משך הזמן שיידרש לעור כדי להתחיל להישרף, לעומת מצב שבו לא נעשה שימוש בתכשיר, ומתייחסים לקרני UVB בלבד אשר אחראיות לשיזוף ולשריפת העור.
קרניים אלה בעלות אורך גל קצר ואינן חודרות את שכבת האפידרמיס. לדוגמה, אם נדרשות 10 דקות כדי שעור רגיל ללא הגנה יאדים, השימוש בתכשיר עם מקדם הגנה 15 יאריך באופן תיאורטי פי 15 את משך הזמן שיידרש להאדמת העור, כלומר, בכשעתיים וחצי. מכאן שמקדם הגנה בעל דרגת הגנה גבוהה יותר יאריך את משך השהות בשמש לפני שהעור יישרף. בכל מקרה, מומלץ להשתמש במקדם הגנה 15 לפחות.

עוד מסביר שקד כי קרני הUVA- הן קרניים ארוכות יותר, שאינן משזפות אך גורמות לשינוי בDNA- והוכחו כגורם המוביל להזדקנות העור. לכן יש להעדיף תכשירים שמעניקים הגנה מפני שני סוגי הקרינה. לקראת הקיץ השיקו היצרניות השונות מגוון מוצרים חדשים. בדקנו עבורכם את החידושים האחרונים על המדף.
חברת ד"ר פישר, מהיצרניות הוותיקות של מוצרי ההגנה מפני השמש, החולשת על 60% מהמכירות בענף, נערכת לקיץ הקרוב עם סדרת תרסיסים רציפים. בחברה חושפים כי כבר בקיץ הקודם חל גידול משמעותי במכירת התרסיסים הרציפים המאפשרים שימוש קל ונוח. התרסיסים הרציפים מיוצרים בטכנולוגיה המאפשרת התזה רציפה ואחידה בכל זווית (360 מעלות) - באמצעות אוויר בלבד וללא שימוש בגז דליק מסוג בוטאן (גז בישול).
השימוש הקל הפך את התרסיסים הרציפים לחלופה המועדפת על הצרכן, ולכן
לילדים מציעים בד"ר פישר ספריי תחליב בצבע כחול SPF 30 ב65- שקל. צבעו הכחול של התרסיס מאפשר התזה ללא פספוסים בכל האזורים החשופים. ברגע שמורחים את התרסיס הכחול הצבע נעלם.
חברת סקין גארד מציעה השנה סדרת מוצרים עם אפקט הגנה כפולה. מדובר בסדרת תחליבי AIRLESS המצוידים במשאבה לניצול של קרם ההגנה עד הטיפה האחרונה. המשאבה דוחפת את התכולה כלפי מעלה ומאפשרת שימוש בקרם עד תומו, שלא כמו בבקבוקי התחליב שיש לנער כדי להוציא את שאריות הקרם. כמו כן המשאבה חד-כיוונית, אין כניסה חזרה של אוויר וכך ניכרת שמירה על המרכיבים מפני התנדפות ואף נמנע זיהום ממגע ידיים.

בסדרה תחליבים בהגנה של SPF 50-34 ב70-60- שקל. החברה משיקה השנה גם ספריי בתחליב להגנה גבוהה במיוחד SPF 70 ב80- שקל. בחברה טוענים כי אפקט ההגנה הכפול מתאפשר הודות לרכיב הטבעי, האצה האדומה (Astaxanthin), המספק הגנה פנימית על העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים לצד הגנה חיצונית מקרני השמש.
האצה, הגדלה בקיבוץ קטורה שבערבה ופותחה בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מכילה אנטי אוקסידנטים החזקים פי 500 מוויטמין .E נוגדי החמצון מעכבים התקמטות, מאטים את הזדקנות העור ומונעים את נזקי קרני ה.UV- עוד בסדרה: תרסיס הרגעה ,SUN AFTER ספריי שקוף, קרם פנים וג'ל אלוורה להרגעה.
אף שרשת הסופר-פארם היא המענה היחיד לרכישת מוצרי ד"ר פישר וסקין גארד, השיקה הרשת לקראת הקיץ סדרת מוצרי הגנה מפני השמש תחת המותג הפרטי לייף. מדובר במותג פרטי, אך מחירי המוצרים לא נמוכים מאלה של המותגים המובילים. החידוש במוצרי ההגנה של לייף הוא סדרת מוצרי הספורט, העמידים לזיעה וממשיכים להגן על העור מפני השמש גם בעת ריצה, שחייה, הליכה או כל פעילות גופנית אחרת שנעשית בחוץ. כמו כן, למוצרים אפקט מרענן היוצר תחושת קרירות.
בסדרה שני מוצרים: תרסיס שקוף למבוגרים להתזה ללא מריחה בעל מסנן קרינה SPF 30 במכל 150 מ"ל ב60- שקל, ותחליב למבוגרים נטול שמן בעל מסנן קרינה SPF 34 במכל 200 מ"ל ב75- שקל.
הסדרה מתאימה במיוחד לגברים, שכן אלה נוטים להזיע יותר מנשים. לילדים מציעה הרשת תרסיס קצף לילדים להתזה ולמריחה קלה, המותאם לעורם העדין של ילדים ומועשר באלוורה, בעל מסנן קרינה SPF 50 במכל 200 מ"ל; עוד היא מציעה תרסיס שקוף לילדים בריח ענבים עדין להתזה ללא מריחה, בעל מסנן קרינה SPF 30 במכל 200 מ"ל. מחיר כל אחד: 70 שקל.
בנוסף ל3- היצרניות הגדולות שמובילות את המכירות בענף, ד"ר פישר, סקין גארד וסופר-פארם, מציעות מרבית חברות הקוסמטיקה המובילות קרם הגנה לפנים או לכפות הידיים במחירים גבוהים יותר.
אהבה מעבדות ים המלח מציעה סדרת מוצרים יוקרתית להגנה מפני השמש, המבטיחה הגנה רב שכבתית, הפחתה של נזקי קרינת UVA וUVB- וסיוע בהאטת תהליך הזדקנות העור הנובע מהחשיפה לשמש. בסדרה: תחליב לחות אנטי אייג'ינג להגנה מפני קרני שמש ,SPF 30 תחליב לחות אנטי אייג'ינג להגנה מפני קרני השמש .SPF 50
תרסיס לחות אנטי אייג'ינג להגנה מפני קרני השמש ,SPF 30 קרם לחות לפנים אנטי איג'ינג להגנה מפני קרני השמש SPF 50 ותחליב לחות לאחר חשיפה לשמש לגוף ולפנים ב135-100- שקל. חווה זינגבוים, הנחשבת לכוהנת הקוסמטיקה הרפואית, מציעה שני מוצרים לקיץ. טוטאל בלוק: קרם הגנה המכיל רכיבי לחות ומותאם לעור הפנים, מועשר בחומרים פעילים המבטיחים הגנה מפני השמש לאורך זמן; ,PERFECT DEFENSE DEMI MAKE UP SUN חסם שמש מתוחכם SPF 50 עם תכונות מטפחות, המכיל בתוכו גם מייק אפ.

מותג דרמלוג'יקה מציע 8 מוצרים בסדרת UV SMART להגנה מפני השמש. ביניהם מאט בלוק נטול שמן ,SPF 20 שמציע לחות נטולת שומן בתוספת חסם שמש בטכנולוגיה ייחודית המונעת את הברק האופייני לעור שמן; התכשיר מכיל תה ירוק להרגעת דלקות בעור הנגרמות מפצעונים. מחיר למכל 50 מ"ל: 340 שקל.
סופר סנסטיב פייס בלוק SPF 30 מציע תכשיר הגנה משולב עם לחות ללא מרכיבים כימיים. מתאים לאנשים הרגישים בדרך כלל לתכשירי הגנה מהשמש. מחיר למכל שגודלו 50 מ"ל: 340 שקל. תרסיס ההגנה לשמש SPF 30 מציע נוסחה עמידה ביותר בפני מים (עד 80 דקות), השומרת על חסימת קרני השמש גם תוך כדי פעילות ספורטיבית או חשיפה למים. המחיר למכל 125 מ"ל: 288 שקל.
חברת סטנדל לרשת אפריל מציעה קרם הגנה SPF 20 מסדרת Varese ב99- שקל, והיא ממליצה לצרף לו שמן טיפוח לאחר שיזוף מסדר זו במרקם קליל הנספג במהירות ואינו מכתים בגדים. האריזה מצוידת במשאבה נוחה לשימוש ולמשיחה אחידה של השמן על העור. מחיר מבצע: 99 שקל (מחיר רגיל: 165 שקל) להשיג ברשת אפריל.







נא להמתין לטעינת התגובות




