סופר אקזיט: מדיה מיינד נמכרת ל-DG תמורת 520 מיליון דולר
החברה, שבין בעלי המניות שלה נמצאים ניר ואלי ברקת, עוסקת בפרסום ומקוון; המחיר משקף פרמיה של 67% על מחיר השוק
על פי תנאי העסקה, אשר אושרה על ידי מועצת המנהלים של שתי החברות, תחל DG במכרז להצעה לרכישה של כל מניותיה, הנסחרות בבורסת נאסד"ק. DG הודיעה כי תשלם 22 דולר למניה - פרמיה של יותר מ-65% על מחירה טרם ההודעה. מחיר זה משקף למדיה מיינד שווי של 517 מיליון דולר, הכוללים כ-100 מיליון דולר הנמצאים בקופת החברה.
מדיה מינד, אשר משרדיה הראשיים בניו יורק, בעלת 37 נציגויות ב-64 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2010 החברה ניהלה קמפייניים לכ-9,000 בעלי מותגים המשתמשים בכ-3,800 סוכנויות פרסום ומדיה על פני 8,200 מפרסמים און ליין גלובליים ב- 64 מדינות.
ל-DG, המתמחה בפרסום בטלויזיה, מהווה הרכישההזדמנות ןדריסת רגל בפרסום המקוון. על פי נתוני החברות, שוק הפרסום המקוון העולמי מוערך בכ-71 מיליארד דולר.
עם סגירת העסקה, גל טריפון, נשיא ומנכ"ל מדיה מיינד ישמש כראש תחום הדיגיטל בחברת DG ויוביל את תחום פרסום האון ליין בחברה.
לדברי סקוט גיזנזבורג, נשיא ומנכ"ל DG: "זו
עסקה המשנה את כללי המשחק ומעניקה ל- DG דריסת רגל גלובלית שאין דומה לה - גישה נרחבת ללקוחות ופלטפורמה חדשנית בטלוויזיה ובשוק פרסום האון ליין הצומח במהירות".
"תחום האון ליין של מדיה מיינד מצטיין במדיה עשירה ומתאים היטב לפלטרפומת ההפצה הייחודית שלנו לשידור תכנים בעלי ערך גבוה ומאפשר למפרסמים להתחבר בצורה הטובה ביותר עם קהל גלובלי. ביחד עם הגישה הגלובלית החדשה והמוצרים המשופרים, DG תשיג מסה קריטית ותהיה בעלת יכולת יוצאת דופן לספק מערכות ניהול פרסום חוצות פלטפורמות ושירותי הפצה".
גיל טריפון, נשיא ומנכ"ל מדיה מיינד: "אנו מאמינים כי עסקה זו מציעה ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו וזה הצעד הבא הטבעי המתבקש למדיה מיינד. DG תספק לנו ערך מוסף ומשאבים נוספים לחברה על מנת להמשיך ולהגדיל את הפלטפורמה שלנו ואת השירותים אותם אנו מעניקים ללקוחותינו. העבודה בשיתוף עם DG תניב פתרון מאוחד ליצירת פרסום, הפצה ובקרה לקמפיינים חוצי פלטפורמות. אנו נרגשים לחבור ל- DG, להמשיך ולהגדיל את בסיס המפרסמים הרבים שלנו ולהרחיב את הפעילות הגלובלית ואנו בטוחים כי אף העובדים במדיה מיינד יהנו ממהלך זה מהההזדמנויות שהוא טומן בתוכו".