הפלונטר של משה כחלון

שר התקשורת אינו מציג ראיות לטענותיו בערוץ 2, לפיהן חברות הסלולר איימו להחרים אמצעי תקשורת שיתמכו בתקנות לטובת הצרכנים; חברות הסלולר: "החלטות הפרסום הן משיקולים מקצועיים"

הדר חורש | 15/6/2011 8:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שר התקשורת משה כחלון מסרב להציג ראיות לטענות אותן העלה שלשום בראיון לערוץ 2, לפיהן חברות הסלולר איימו על אמצעי תקשורת בניסיון להניא אותם מתמיכה בהחלטות משרד התקשורת. כחלון לא מסר כל פרטים שיאוששו את טענותיו על איומים של חברות הסלולר בחרם מודעות, ונמנע לנקוט בשמה של חברה או אמצעי תקשורת שהיו מעורבים ב"איומים", כדבריו.

דובר משרד התקשורת, ד"ר יחיאל שבי, התבקש אתמול למסור איזו חברת סלולר איימה על מערכת עיתונאית בהפסקת פרסום, איזה בסיס יש לטענות כחלון כאילו חברות התקשורת עשו שימוש בחרם מודעות ומה הוא עשה כדי למנוע מה שנראה כניסיון סחיטה ושימוש באמצעים בלתי לגיטימים למאבק בהחלטות שלטוניות. שבי אמר בתחילה כי ייתן תשובות לשאלות אלה, אך בהמשך מסר כי אין תגובה מהמשרד.

מנגד הכחישו בחברות הסלולר מכל וכל את הדברים. מפרטנר נמסר: "תקציב הפרסום של פרטנר, כנהוג בחברה, מוקצה לערוצי המדיה השונים על בסיס תמהיל מקצועי בלבד". מפלאפון נמסר: "אנו דוחים על הסף כל רמיזה או טענה, לפיה היא קושרת בין פרסום מסחרי לתוכן חדשותי. החלטות הפרסום נגזרות משיקולי שיווק ומדיה בלבד".

מסלקום נמסר: "אנו שוללים כל קשר לדברים שנאמרו בכתבה. החברה מחליטה על פרסום באמצעי התקשורת בהתאם לתוכניות עבודה שנתיות ולתקציב, המותאמים לקהלי יעד ולפילוחים שנקבעו על סמך מחקרים המבוצעים באופן שוטף. סלקום עבדה ותמשיך לעבוד עם שר התקשורת ומשרד התקשורת מתוך כבוד ושיתוף פעולה מלא".
פלאש 90
כחלון. לא הציג ראיות פלאש 90
"עומד מול אנשים חזקים"

בראיון לתכנית "360 מעלות" סיפר כחלון על מאבקו בחברות הסלולר, שלדבריו התנגדו לכוונתו להפחית את דמי הקישוריות ולהנחיל תקנות נוספות לטובת הצרכנים. "הבנתי שאני עומד מול אנשים מאוד מאוד חזקים", הוא אמר בראיון לתוכנית.

"מדובר על חברות שהן כמעט חצי מעוגת הפרסום ונותנות פרנסה לכל אמצעי התקשורת. נותנות פרנסה לטלוויזיה, נותנות פרנסה לרדיו, נותנות פרנסה לעיתונים. אם מפסיקים לפרסם העיתונים פושטים רגל. מה, כחלון יפרנס אותם?".

"כמעט

כל אמצעי התקשורת עשו את עבודתם, ואני יודע על ערוצי טלוויזיה שנפגעו מזה כלכלית. גם עיתונים. הם הפסיקו לפרסם. אמרו 'אם אתם תתמכו, כן'. אם יאשרו לי, גם אגיד לך מי המדיות האלה. אמרו להם: 'אם תמשיכו לתמוך ברפורמה בסלולר, אנחנו מפסיקים לפרסם'. הם לא הפסיקו לפרסם, כי זה מוגזם, אבל הפחיתו משמעותית את מנת הפרסום באותן חברות כדי לפגוע בהן כלכלית. אסור לנו לשכוח שרוב אמצעי התקשורת במדינת ישראל הם גורמים פרטיים שצריכים את ההכנסות האלה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->