Billguard זכתה במקום השני בתחרות הסטארט אפ של טקראנץ'

החברה הישראלית, שפיתחה תוכנה הבודקת חריגות בחיובים בנקאיים, הפסידה ל-Getaround, שזכתה ב-50 אלף דולר; @Do זכתה בפרס Bing Decision Award

מורן בר | 26/5/2011 14:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברות הסטארט אפ הישראליות שהשתתפו הלילה (ה') בתחרות Techcrunch Disruprt בחסותו של אתר הטכנולוגיה טקראנץ' אמנם לא זכו במקום הראשון, המקנה לזוכה 50 אלף דולר, אך הן בהחלט המשיכו את המסורת המכובדת של ישראל בכל הנוגע לפיתוחי ההיי טק.

5 חברות ישראליות נבחרו להשתתף בתחרות, אליה התקבלו 29 מתוך אלף שהגישו מועמדות, ושתיים מהן, @Do ו-Billguard, הגיעו לגמר. בילגארד זכתה בסופו של דבר במקום השני המכובד, יחד עם חברה נוספת, ואילו @Do זכתה בפרס Bing Decision Award.

חברת הסטארט-אפ Getaround, שפיתחה שירות מקוון להשכרת רכב לפרקי זמן של שעה, יום או שבוע, זכתה בתחרות, כמו גם בפרס "חביבת הקהל".
Billguard

חברת Billguard הישראלית של היזם הישראלי ירון סמיד, מאפשרת למשתמש להתעדכן בנוגע לעמלות או חיובים מיוחדים המבוצעים בכרטיס האשראי וחשבון הבנק.

באמצעות אלגוריתמים בודקת התוכנה את הההוצאות הסטנדרטיות, מאפשר למשתמש לסמן אילו מהחיובים הוא

מכיר, אילו מהם חשודים, ואילו הן בוודאות לא שלו. לאחר מכן משווה המערכת את הסימונים של המשתמש עבור אותם חיובים לסימונים של משתמשים אחרים, ודרך כך בונה מאגר של חיובים שגויים. החברה הוקמה בשנה שעברה וגייסה בפברואר האחרון 3 מיליון דולר.

Do@

הסטארט-אפ השני שהופיע בגמר הוא Do@. השינוי הראשון ואולי המשמעותי ביותר שהציגה החברה הוא השינוי בתצוגת תוצאות החיפוש. תוצאות אלו אינן מוצגות בצורה הסטנדרטית של לינקים ותיאורים, כפי שפועלת ענקית החיפוש גוגל לדוגמה, אלא בצורת אפליקציות רשת (Webapps) אשר מבוססות על שפת התכנות על HTML5.

השינוי השני נעוץ בעובדה שמדובר בפלטפורמה פתוחה. כבר בהשקת המוצר הוא עובד מול יותר מ-50 ספקיות תוכן מובילות בעולם כגון :ESPN, Facebook,  Reuters, Shopping.com, Soundcloud, Weather.com, Yelp ונוספות. אותן ספקיות תוכן משמשות כבסיס לתוצאות החיפוש ומחזירות את התוצאות הרלוונטיות.

השינוי המהותי השלישי, המוכר מכמה מנועי חיפוש אחרים שהוסיפו אותו בחודשים האחרונים, הוא תוספת האלמנט החברתי - Social Radar - אשר מנווט ומסדר את תוצאות החיפוש בהתאם להעדפות המשתמש והקשרים השונים של המשתמש ברשתות החברתיות.

"הגידול המשמעותי בשימוש במכשירים ניידים הפך את הצורך בקבלת תוצאות חיפוש רלוונטיות ומותאמות למובייל לאלמנט הכרחי" מציין עמי בן-דוד, אחד משלושת המייסדים של @Do.

בן-דוד, יחד עם ג'ואי שמחון ורמי קסטרשטיין הם המייסדים של החברה, אשר הוקמה לפני פחות משנה והספיקה לגייס במהלך התקופה כ-7 מליון דולרים בהובלת DFJ תמיר פישמן ו-BRM Group.

הכתבה הופיעה לראשונה באתר newsgeek

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->