חגיגת הצריכה חוזרת: המכירות ברשתות השיווק עלו בכ-4%

זאת לעומת עלייה זעומה של 1% בלבד בנובמבר-ינואר; ברשתות מזון גדלו המכירות בשיעור של 6.4% ומכירות הדלק זינקו ב-10%

יוסי גרינשטיין | 19/5/2011 14:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הישראלים מסתערים על הקניונים ורשתות השיווק וקונים יותר: סך המכירות של רשתות השיווק זינקו בפברואר-אפריל ב-3.8% (בקצב שנתי), זאת לעומת עלייה זעומה של 1% בלבד בנובמבר-ינואר. כך מסרה היום (ה') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

המכירות ברשתות המזון גדלו בשיעור של 6.4%, זאת בהמשך לעלייה של 0.8%. כן נמסר על גידול חד של 10% במכירות הדלק בשנת 2010, זאת בהמשך
ל-4.7% ב-2009, על עלייה של 7.1% במכירות מוצרי ההלבשה ועלייה של 4.3% של מכירות רהיטים ומוצרי חשמל.

מכירות שאר המוצרים ברשתות השיווק (תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים, אופטיקה) עלו ב-5%. 

יצוין, כי נתונים אלו הנאספים מדי חודש ברשתות השיווק על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, ומקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעונאי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->