חגיגת הצריכה חוזרת: המכירות ברשתות השיווק עלו בכ-4%
זאת לעומת עלייה זעומה של 1% בלבד בנובמבר-ינואר; ברשתות מזון גדלו המכירות בשיעור של 6.4% ומכירות הדלק זינקו ב-10%
המכירות ברשתות המזון גדלו בשיעור של 6.4%, זאת בהמשך לעלייה של 0.8%. כן נמסר על גידול חד של 10% במכירות הדלק בשנת 2010, זאת בהמשך
ל-4.7% ב-2009, על עלייה של 7.1% במכירות מוצרי ההלבשה ועלייה של 4.3% של מכירות רהיטים ומוצרי חשמל.
מכירות שאר המוצרים ברשתות השיווק (תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים, אופטיקה) עלו ב-5%.
יצוין, כי נתונים אלו הנאספים מדי חודש ברשתות השיווק על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, ומקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעונאי.







נא להמתין לטעינת התגובות




