הצרכנייה: בושם

והיום: הבושם החדש של נינה ריצ'י קליל, פירותי ונשאר לאורך זמן. לחוויה קייצית, ממכרת ונעימה

אביגיל לאפין | 18/5/2011 18:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הצרכנייה
מי: בושם לאישה.

מה: הבושם החדש לאישה מבית נינה ריצ'י - Nina L’Elixir, הוא בגדר פרשנות עזה ומרוכזת של הבושם הקלאסי "NINA". תו הראש הוא של לימון קלאבריה וקאיפיריניה לימונית, תו הלב של תפוח, יסמין ופירות יער, ותו הבסיס של ענבר, סנדלווד ומאסק.

למה: פלורי ארנולד בת ה-21, זמרת וכותבת שירים בריטית, נבחרה לייצג את הקמפיין החדש של הבושם. הניחוח שלו צעיר בדיוק כמו הפרזנטורית, קליל, פירותי ונשאר שעות ארוכות. בהחלט חוויה קייצית, ממכרת ונעימה שעושה חשק לצאת לסיבוב בשמש.
יח''צ
בושם של נינה ריצ'י יח''צ

כמה: 420 שקל ל- 50 מ"ל או.דה.פרפיום, 529 שקל ל-80 מ"ל או.דה.פרפיום.

איפה: ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר

לצרכן, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

ציון: 9

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/homepage -->