"מלחמת הקופונים" מחריפה: באליגם תובעת את גרופון ישראל
לינק ממומן במנוע החיפוש גוגל נושא את הכותרת "באליגם" אך מוביל בפועל לאתר של גרופון ישראל; התובעת מבקשת להסיר את הקישור, כמו גם פיצוי בסך 550 אלף שקל; זוהי אינה הפעם הראשונה בה גרופון סופגת האשמות מסוג זה - בעבר פנה אתר "דיל היום" לגוגל בבקשה שיסיר קישור דומה
בכתב התביעה נכתב כי "בסוף חודש דצמבר 2010 נדהמה התובעת לגלות, כי בהזנת הביטוי "baligam" בשדה החיפוש של מנוע החיפוש גוגל, אחת התוצאות הראשונות שנשלפות , הינה קישור ממומן אל האתר הישראלי של חברת "groupon" כאשר בחלק מהמקרים , הדבר נעשה תחת הכותרת "baligam"!!".
בבאליגם טוענים כי החברה פנתה להנהלת גרופון ישראל בדרישה כי זו תסיר את הקישור הממומן, ואף נענתה כי הקישור לא בוצעה על ידה, אך בכל מקרה יימחק, אך בפועל זו לא עשתה דבר בנושא, והקישור עומד בעינו.

זוהי אינה הפעם הראשונה בא מוטחות האשמות מסוג זה בגרופון ישראל. לפני כחודשיים פנה מנכ"ל אתר "דיל היום", המציע בדומה למתחריו מבצעים עם הנחות משמעותיות ברכישת מוצרים ושירותים דרך האתר, למנכ"ל גוגל ישראל, והתלונן בפניו כי אתר גרופון ישראל המתחרה עושה שימוש בשמו תוך הטעיית הציבור.
בפנייתו של המנכ"ל נטען, כי כאשר גולשים מקישים במנוע החיפוש הפופולרי "dealhayom.co.il", האפשרות הראשונה העולה היא קישור ממומן אשר בכותרתו נכתב: הנחה 70% Dealhayom.co.il, כאשר למעשה מוביל הלינק לאתר המתחרה של גרופון ישראל.
נזכיר, כי לפני כחודשיים נמכרה גרופר לאתר הקניות החברתיות הגדול בעולם, גרופון, בסכום המוערך בעשרות מיליוני שקלים. ב"דיל היום" טוענים כי גם היא ניהלה ניהלה מגעים עם גרופון, ואף הגיעה למעמד חתימת חוזה, שבוטל בעקבות החלטת הדירקטוריון לבחור בגרופר על פניה.
טל לב, מנכ"לית באליגם, מסרה בתגובה: "בחודשים האחרונים השקענו מאמצים ומשאבים רבים בבניית המותג 'באליגם' שכללו, בין היתר העלאת הצעות אטרקטיביות וייחודיות, שיפור בחווית המשתמש וממשק