"מלחמת הקופונים" מחריפה: באליגם תובעת את גרופון ישראל

לינק ממומן במנוע החיפוש גוגל נושא את הכותרת "באליגם" אך מוביל בפועל לאתר של גרופון ישראל; התובעת מבקשת להסיר את הקישור, כמו גם פיצוי בסך 550 אלף שקל; זוהי אינה הפעם הראשונה בה גרופון סופגת האשמות מסוג זה - בעבר פנה אתר "דיל היום" לגוגל בבקשה שיסיר קישור דומה

nrg מעריב | 18/5/2011 13:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
המלחמה עם הלקוח בענף אתרי הקניות החברתיות גולשת לבית המשפט: אתר הקופונים "באליגם" הודיע כי הוא תובע את גרופון ישראל ("גרופר" בעבר), בטענה כי זו הפרה באופן בוטה את זכויותיה הקנייניות. באליגם דורשת פיצוי של 550 אלף שקל.

בכתב התביעה נכתב כי "בסוף חודש דצמבר 2010 נדהמה התובעת לגלות, כי בהזנת הביטוי "baligam" בשדה החיפוש של מנוע החיפוש גוגל, אחת התוצאות הראשונות שנשלפות , הינה קישור ממומן אל האתר הישראלי של חברת "groupon" כאשר בחלק מהמקרים , הדבר נעשה תחת הכותרת "baligam"!!".

בבאליגם טוענים כי החברה פנתה להנהלת גרופון ישראל בדרישה כי זו תסיר את הקישור הממומן, ואף נענתה כי הקישור לא בוצעה על ידה, אך בכל מקרה יימחק, אך בפועל זו לא עשתה דבר בנושא, והקישור עומד בעינו.
צילום מסך
לינק של באליגם המוביל לאתר גרופון. צילום מסך

זוהי אינה הפעם הראשונה בא מוטחות האשמות מסוג זה בגרופון ישראל. לפני כחודשיים פנה מנכ"ל אתר "דיל היום", המציע בדומה למתחריו מבצעים עם הנחות משמעותיות ברכישת מוצרים ושירותים דרך האתר, למנכ"ל גוגל ישראל, והתלונן בפניו כי אתר גרופון ישראל המתחרה עושה שימוש בשמו תוך הטעיית הציבור.

בפנייתו של המנכ"ל נטען, כי כאשר גולשים מקישים במנוע החיפוש הפופולרי "dealhayom.co.il", האפשרות הראשונה העולה היא קישור ממומן אשר בכותרתו נכתב: הנחה 70% Dealhayom.co.il, כאשר למעשה מוביל הלינק לאתר המתחרה של גרופון ישראל.

נזכיר, כי לפני כחודשיים נמכרה גרופר לאתר הקניות החברתיות הגדול בעולם, גרופון, בסכום המוערך בעשרות מיליוני שקלים. ב"דיל היום" טוענים כי גם היא ניהלה ניהלה מגעים עם גרופון, ואף הגיעה למעמד חתימת חוזה, שבוטל בעקבות החלטת הדירקטוריון לבחור בגרופר על פניה.

טל לב, מנכ"לית באליגם, מסרה בתגובה: "בחודשים האחרונים השקענו מאמצים ומשאבים רבים בבניית המותג 'באליגם' שכללו, בין היתר העלאת הצעות אטרקטיביות וייחודיות, שיפור בחווית המשתמש וממשק

האתר, השקת אפליקציה ראשונה מסוגה לאייפון, התרחבות גיאוגרפית לכל רחבי הארץ ועוד. בזכות מאמצים אלו אנחנו עומדים היום על כ- 300,000 משתמשים. למרות שאנחנו רואים בתחרות דבר מבורך המיטיב עם הצרכנים ואיתנו, אנחנו בשום פנים ואופן לא נקבל פגיעה בסימן המסחרי ובמותג שלנו. אנחנו נילחם בכל כוחנו נגד רמאות והונאת הלקוחות שלנו ותחרות לא הוגנת, כדוגמת הפעילות  הנוכחית של גרופון בקישורים הממומנים של גוגל".


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->