AM:PM משקיעה מיליון שקל במותג למזון טרי
משיקה לראשונה מותג פרטי חדש אותה פיתחה חברת תנובה; מנכ"ל הרשת: "המחירים יהיו זולים בכ-15%-20% מהמתחרים"
את קו המוצרים פיתחה חברת תנובה במיוחד עבור AM:PM בהתאם לדרישות הרשת ובאמצעות חברת ההסעדה מבושלת. ההשקעה הראשונית של הרשת בהשקת קו המוצרים נאמדת במיליון שקל, ובכוונת הרשת להתרחב ולהוסיף למותג קטגוריות נוספות.
הרשת מתחייבת לטריות של כל מוצרי DAILY, אשר מיוצרים ומשווקים ליום אחד בלבד. הרשת מדגישה כי צעד זה עומד מנגד לשחקניות המרכזיות הפעילות כיום בשוק המזון המוכן הטרי, שמציעות את מוצריהן על המדף למשך כמה ימים.
מנכ"ל הרשת, עידו מור, ציין כי "יש בעולם מגמה ברורה של העדפת מוצרי מזון טריים ומוכנים למאכל. בכוונת AM:PM לתפוס נתח שוק
משמעותי בשוק המתפתח של המזון המוכן". מור העריך כי בשלב הראשון תמכור הרשת עשרות אלפי פריטים של מוצרי DAILY בחודש.
לדברי מור, מחירי המותג הפרטי יהיו זולים בכ-15%-20% ממחירי המתחרים בקטגוריית הכריכים המוכנים. שוק המזון המוכן הטרי נאמד כיום ב-300 מיליון שקל ונמצא במגמת עלייה מדי שנה.
קו המוצרים הראשון יציע מבחר כריכים משולשים, לחמניות בעבודת יד וסלטי בריאות; כמו כן תציע הרשת מגוון מוצרים המשולבים לכדי ארוחה מלאה במחירים אטרקטיביים.
לצד חברת תנובה, היצרניות הנוספות בשוק כיום הן סנאק טיים בבארות יצחק ועינת תעשיות מזון.
רשת AM:PM, שבשליטת דודי ויסמן, הינה רשת מרכולי City Market החלוצה בישראל. כיום פועלת הרשת בעיקר בגוש דן באמצעות 45 סניפים ברחבי תל-אביב, באזור השרון, בנס ציונה ובירושלים.

מוצרי DAILY של AM:PM
צילום : יעקב הררי





נא להמתין לטעינת התגובות




