גוגל: עדכון תוכנה גרם לתקלה בשירות הג'ימייל; המידע ישוחזר

ענקית הטכנולוגיה ביצעה אתמול עדכון לתוכנת האחסון שלה, ומשתמשים רבים הופתעו לגלות כי כל המידע בחשבון נעלם. בחברה מוסרים כי כל המידע מגובה, ובקרוב יושב לבעליו. עוד מוסרים בחברה כי לפרק זמן מסוים אתמול, דואר אלקטרוני שנשלח לא הגיע ליעדו

סוכנויות הידיעות | 1/3/2011 12:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר שעשרות אלפי אנשים דיווחו אתמול על תקלה בשירות הדואר האלקטרוני ג'ימייל, מוסרת היום (ג') גוגל, מציעת השירות, כי עדכון תוכנת האחסון הוא הגורם לתקלה, והוסיפה כי החשבונות כולם יוחזרו למצבם הקודם.

משתמשים רבים התלוננו אתמול על כך שהתכתבויות ומידע רב אשר נשמר בדואר האלקטרוני - נעלם. רשימת אנשי קשר, התכתבויות ישנות, תיקיות והעדפות - נמחקו. החשבונות אופסו לחלוטין, ובמקום רשימת ההתכתבויות הופיעה הודעת "Welcome", הנשלחת לכל חשבון חדש שנפתח.

בתחילה נמסר מדוברות גוגל כי התקלה הופיעה ב-0.29% מחשבונות הדואר האלקטרוני, אך לאחר מכן גילתה כי מדובר ב-0.02% בלבד, או 40 אלף חשבונות מתוך 200 מיליון.

בן טריינור, סמנכ"ל הנדסה של החברה ו"צאר המהימנות" של החברה, התנצל על אי הנוחות ואמר כי החברה מצפה
כי המידע יוחזר בקרוב.

"החדשות הטובות הן שהמידע לא אבד, והצלחנו להשיב את הגישה אליו בהרבה מהחשבונות שנפגעו", כתב טריינור בבלוג החברה. "למרות שזה עלול לקחת יותר זמן ממה שציפינו, אנחנו מתקדמים יפה והדברים ישובו לסדרם בקרוב".

טריינור הסביר כי למרות שגוגל שומרת עותקים רבים של המידע בנקודות שונות, לפעמים "באגים בתוכנה משפיעים על מספר עותקים מידע". בתור אמצעי בטיחות, החברה מגבה מידע בשרתים שהם "אופליין", מה שהופך את השבת המידע למסובכת יותר, ולכן לוקחת יותר זמן.

טריינור מזהיר, כי חלק מהדואר אלקטרוני שנשלח אתמול בין 4 בבוקר ל-12 בלילה (שעון ישראל),  לא הגיע ליעדו, אך השולח אמור היה לקבל על כך הודעה מהמערכת.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->