האם מכונית תהפוך לחלק בלתי נפרד מרשימת הקניות שלכם בסופר?

לקנות מכונית לצד אבקת כביסה ומשחת שיניים, נשמע לכם מוזר? לרשתות השיווק זה נראה דווקא הגיוני מאוד. לאחרונה מציעים מועדני הלקוחות של הרשתות הטבות על רכישת כלי רכב, ובינתיים כבר הספיק המבצע של שופרסל להקפיץ את המכירות של סקודה ב-50%

נועה אורון | 28/1/2011 11:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"שמפו - יש, משחת שיניים - יש, טיטולים - יש. מאמי, כשאתה עובר בקופה תקנה גם אוטו, בסדר?". התרחיש הנ"ל אולי נשמע לכם מופרך, אבל ברשתות השיווק דווקא חושבים אחרת. לאחרונה מציעים מועדוני לקוחות של רשתות שונות הטבות על רכישת כלי רכב לצד מבצעים והנחות על אבקות כביסה. רק הוסיפו מכונית לרשימת הקניות.

במועדון הלקוחות לייף סטייל פלוס של רשת סופר-פארם מוצעת מכונית מסוג ניסאן טידה 2011 בהנחה של כ-10%: 10.49 אלף שקל במקום 11.65 אלף שקל. רשת המשביר לצרכן משתפת פעולה עם חברת סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל. במסגרת המבצע נמכר לחברי מועדון הלקוחות קלאב 365 דגם פיאט פנדה במחיר של 67 אלף שקל. מדובר בהנחה של כ-16% לעומת מחירו באולומות התצוגה, העומד על 80 אלף שקל.
כתבת: נועה אורון. צילום: אורי דוידוביץ'. עריכה: שגיא שפירא
כתבת: נועה אורון. צילום: אורי דוידוביץ'. עריכה: שגיא שפירא
כתבת: נועה אורון. צילום: אורי דוידוביץ'. עריכה: שגיא שפירא


מועדוני הלקוחות מציעים גם הטבות נוספות לקנייה: ברשת סופר-פארם יקבלו רוכשי המכונית האוטומטית גם GPS וחיישני רוורס במתנה, לצד 10% הנחה על טיפולים בשנה הראשונה ו-25% הנחה על אביזרים נוספים במעמד הרכישה.

במשביר לצרכן מסתכמת ההטבה לרוכשי מכונית ב-Gift Card בסך 1,000 שקל לקניה בסניפי הרשת. קהל יעד ספציפי אליו מכוונים במשביר לצרכן הוא קהל הסטודנטים (מתוך הנחה שדגם פיאט פנדה הקומפקטי מתאים דווקא להם), ולכן הם יקבלו Gift Card בסך 1,500 שקל.

חלק מהלקוחות סבורים כי מוכרים ברשתות שיווק לא ידעו להעניק להם הסבר מקצועי מספק כשמדובר ברכישת כלי רכב. עם זאת, במשביר לצרכן לדוגמה, עובר לפחות נציג אחד בכל סניף הכשרה והדרכה אודות פיאט פנדה.

גידול מרשים במכירות

במבצע דומה שערכה רשת שופרסל באוגוסט האחרון נמכרו 411 מכוניות סקודה מדגמים שונים במהלך מבצע בן 3 שבועות. למחזיקי כרטיס אשראי שופרסל הוצעה סקודה פאביה 1.6 אוטומטית בהנחה של 12% - 88 אלף שקל במקום 99.9 אלף שקל.

חברת סקודה רשמה גידול של 50% במכירותיה בחודש בו התקיים המבצע, הצלחה שנבעה בין השאר מהחשיפה הגבוהה של הלקוחות למבצע, כשערכו את הקנייה השבועית בשופרסל. גורם נוסף הוא השימוש במועדון לקוחות גדול, בו חברים למעלה מ-380 אלף לקוחות.  

גם המבצע בסופר-פארם יימשך רק שבועות ספורים, ויסתיים בתחילת פברואר. עד כה מדווחים ברשת על מכירות של כמה עשרות מכוניות, ועל כוונה למכור כמה מאות נוספות עד סיום המבצע. במשביר לצרכן נמכרו עד כה כ-100 מכוניות בתוך חודש. 

נציין כי התנאי למבצע בשופרסל היה תשלום מקדמה בסך 2000 שקל בכרטיס אשראי שופרסל. אופן התשלום באמצעות כרטיס האשראי לייף סטייל פלוס מתחלק ל-34 אלף שקל שישולמו במזומן, 35 אלף שקל בתשלומים ללא ריבית ו-35 אלף שקל נוספים בתשלומי קרדיט. גם במשביר לצרכן נדרש לשלם מקדמה על מנת לקבל שובר ולהגיע לאולמות התצוגה של פיאט.

אורי דוידוביץ'
מעניין אתכם לשמוע על דיל למכונית? אורי דוידוביץ'
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים