הבינלאומי נלחם על כל עמלה

לקוח הזכאי לפטור מעמלת פקיד חויב בכל זאת כשהפקיד מזומן. הבינלאומי: פעלנו על-פי הנוהל המקובל במערכת הבנקאית

יהודה שרוני | 25/1/2011 18:08 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מה עושה לקוח מתוחכם שרוצה לחסוך בעמלות? הוא בודק אילו עמלות נהוגות בבנק וכיצד ניתן לחסוך אותן במאמץ לא גדול. מצב דומה אירע לש.ג, שניגש לסניף הבנק הבינלאומי כדי להפקיד 30 אלף שקל במזומן.

בתור "חבר מביא חבר" זכה ש.ג לפטור מעמלת פקיד, אולם כשביקש להפקיד את הכסף במזומן, נאמר לו שהפטור במקרה הזה אינו תופס שכן עבור הפקדת מזומן הוא אמור לשלם עמלה של 0.18% מסכום ההפקדה. "לו היית מפקיד עד 10,000 שקל היית מקבל את הפטור", הסביר הפקיד בסניף.

ש.ג - לקוח מתוחכם, כפי שכבר אמרנו - החליט לפצל את ההפקדה ולבצע 3 הפקדות נפרדות שכל אחת מהן של 10,000 שקל. כאן כבר נכנסה לפעולה הפקידה שהסבירה
כי הדבר אינו   אפשרי, הוא נוגד את התקנון, התקנות ושאר תואנות.

ש.ג העקשן לא ויתר וביקש לראות את ה"תקנון". התברר שתקנון כזה אינו קיים אלא רק הנחיות פנימיות המורות לפקידי הסניפים להימנע מפיצול הפקדות כאלה.

"מדוע הבנק לא מוכן לספק את שירותי ההפקדה? האם כך מתגמלים לקוח נאמן או שממתינים שאפנה לפיקוח על הבנקים"?, תמה בפנינו ש.ג המתוסכל. דוברת הבנק הבינלאומי מסרה בתגובה כי הבנק פועל על פי הנוהל המקובל במערכת הבנקאית. "העמלה הנהוגה בכל המערכת הבנקאית נגבית בשל ההוצאות הכרוכות בהפקדת מזומנים, שינועם וביטוחם. הלקוח ביקש בקשה לפנים משורת הדין, וזו נועדה לעקוף את תשלום העמלה".
צילום: אריק סולטן
סניף בנק הבינלאומי. פועל על פי הנוהל המקובל במערכת הבנקאית צילום: אריק סולטן
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->