ניצת הדובדבן: "שופרסל ורבוע כחול יפסידו מהכניסה לתחום האורגני"

מייסד הרשת, הרצל ביבי, טוען כי רשתות המזון הגדולות טועות כשהן משקיעות בתחום האורגני: "שופרסל נכנסה לתחום רק מטעמי אגו - הרשתות יפסידו הון עתק"

נורית קדוש | 10/1/2011 8:59 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כניסתה של שופרסל לתחום המזון האורגני באמצעות מותג "גרין" והתעצמותה של הרשת האורגנית עדן טבע מרקט מבית רבוע הכחול אינן מרפות את ידי הרשתות המתמחות בתחום האורגני. הרצל ביבי, מייסד רשת ניצת הדובדבן, פותח בימים אלה שני סניפים חדשים, שיצטרפו ל-10 הסניפים הקיימים, ונערך לפתיחת סניפים נוספים.

לדברי ביבי, רשתות המזון הגדולות טועות כשהן משקיעות בתחום האורגני: "שופרסל נכנסה לתחום האורגני רק מטעמי אגו. לרבוע כחול יש את עדן טבע מרקט, אז בשופרסל לא יכלו להרשות לעצמם להיות בפיגור. לראיה - הם פותחים חנויות בסניפי שופרסל שממוקמים סמוך לעדן טבע מרקט. אבל גם רבוע כחול וגם שופרסל יפסידו הון עתק מהפעילות בתחום האורגני. ההשקעה שלהן ברשתות האורגניות עצומה ולא מוצדקת כלכלית".

לטענת ביבי, השוק האורגני לא צומח מעבר לצמיחה הכללית המתקיימת בשוק המזון
ולא צפוי לעבור מהפך בשנים הקרובות. "השוק עומד על כ-0.8% מכלל שוק המזון והוא לא יעמוד פתאום על 4% בגלל ששופרסל ורבוע כחול נכנסו אליו".

למרות שלא מדובר בשוק בצמיחה ביבי ממשיך לפתוח חנויות וטוען כי לא יפסיד מכך. "אני פותח חנויות בגודל סביר ולא על פני אלפי מטרים ללא הצדקה. מלבד זאת, עיקר הלקוחות הקבועים של המזון האורגני הם לקוחות בעלי נאמנות רשתית גבוהה מאוד".

ביבי מציין לדוגמה את נושא הפירות היבשים התופס תאוצה בימים אלה נוכח ט"ו בשבט, שיחול בשבוע הבא: "בכל הרשתות ניתן למצוא פירות יבשים עם צבעי מאכל, אבל אנחנו לא מחזיקים מוצרים כאלה". ביבי אמנם מוכר לצד המשמש המיובש האורגני גם משמש מיובש רגיל שעובר תהליך ייבוש באמצעות גופרית, אך לטענתו מדובר במוצר הזוכה לביקוש עצום ולכן עליו להחזיקו במבחר תוך המלצות מצד המוכרים למשמש האורגני.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->