הצרכנייה: ליקר תאנים

והיום: BLACK HAT, פיג'לינג מחוזק עם 31% אלכוהול - הגברים דואגים לפאסון, הנשים מברכות ודואגות לנהג תורן

אביגיל לאפין | 25/12/2010 10:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הצרכנייה
מי: ליקר תאנים.

מה: מותג הוודקה פיג'לינג משיק את פיג'לינג BLACK HAT, המכיל 31% אלכוהול. זאת לעומת הפיג'לינג המקורי עם הכובע הסגול, שמכיל 20% אלכוהול.
יח''צ
פיג'לינג BLACK HAT יח''צ

למה: הפיג'לינג המקורי נחשב לרוב ל"משקה נשי". הגברים שניסו את המשקה החדש עם תוספת האלכוהול, טענו כי למרות האחוזים הגבוהים יותר, זה עדיין פוגע להם בסקס-אפיל

כל עוד קוראים לו "פיג'לינג".

הטועמות מצדן טענו שהוא מוצלח וטעים ואמרו שהן מקבלות את הכובע השחור בברכה - ועל הדרך דואגות גם לנהג תורן.

כמה: בקבוק 700 מ"ל - 85 שקל.

איפה: בחנויות המשקאות ובברים.

ציון: 9

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/homepage -->