זירת הקניות באינטרנט מתחממת: מגה מבטלת את דמי המשלוח
שבוע אחרי שרמי לוי השיק את פיילוט הקניות המקוונות, ולאחר ששופרסל הוזילה את מחירי המוצרים המובילים באתר, גם מגה מעלה הילוך ומודיעה כי לא תגבה תשלום עבור משלוחים בשבועיים הקרובים
הודעת החברה מגיעה שבוע לאחר שרמי לוי השיק את פיילוט הקניות המקוונות, ולאחר ששופרסל הוזילה את מחירי המוצרים המובילים באתר והודיעה כי תשיק אתר מכירות מתקדם ותכפיל את מכירותיה בתחום.
מכירות מגה באינטרנט הסתכמו ב-2010 ב-65 מיליון שקל ולדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל אלון אחזקות ברבוע כחול, "אתר מגה באינטרנט הוא אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של הרשת, ואנו צופים כי עד סוף 2011 יגיעו המכירות לכ-120 מיליון שקל בשנה".
רבוע כחול חוגגת החודש שנה להשקת האתר החדש ומדווחת על עלייה של יותר מ-100% בהיקף המכירות לחודש נובמבר 2010 לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מנתוני האתר עולה כי 75% מהרוכשים באתר הינם תושבי אזור המרכז המתגוררים בין נתניה לחדרה, בטווח גילאי 50-35. רוב ההזמנות דרך
האתר מתבצעות על ידי נשים, וסל הקנייה באינטרנט כפול מסל קניות ממוצע בסניפים ועומד על כ-500 שקל.
שי אלמוג, ראש אגף השיווק של מגה קמעונאות, ציין כי "ממחקרים שערכנו עולה שאחד החסמים בביצוע קניות מזון באינטרנט הוא עלות המשלוח. לאור זאת, החלטנו לבטל את עלות המשלוח במטרה לעודד את ההתנסות בקניות דרך האתר. אנו צופים שבשבועיים אלה תהיה עלייה של 20% בכמות הלקוחות שיערכו קניות ברשת".
במסגרת ההיערכות לתחרות, נוכח כניסתו של לוי לתחום וההבנה שיש למנהל העסקים של שופרסל, ריצ'י הנטר, בתחום האינטרנט, ביצעו במגה שדרוג של מערכת האתר כדי לייעל את הליך ההזמנות. בין היתר בוצעו התאמות שנועדו לסייע לאנשים בעלי מגבלות, נוספה אפילקציה לדירוג המוצרים ועוד.
לדברי וורמברנד, "הקניות באינטרנט נותנות מענה לכל אותם אנשים שמחפשים נוחות, נגישות, מחירים זולים וזמינות מרבית. האתר מאפשר ללקוחות לקנות בזמן הנוח להם בכל שעות היממה, תוך חיסכון משמעותי בזמן".

מלחמת המחירים על הקניות באינטרנט
רובי קסטרו







נא להמתין לטעינת התגובות




