ניתוח ציוצים: קבוצת מיקוד בוחנת שירות חדש של טוויטר

על פי צילומי מסך שפרסם Mashable, יספק השירות החדש את המידע הנוגע לציוצים על גבי גרף, בו ניתן לבצע חיתוכים שונים. נתונים אלה אמורים לגלם את התמורה להשקעה בפעילות בטוויטר

מורן בר | 18/11/2010 12:36 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: טוויטר
טוויטר חילקה הזמנות לקבוצה מצומצמת של אנשים שיבדקו את שירות ניתוח הציוצים, אותו הבטיחה החברה לספק עד סוף השנה הנוכחית. על פי צילומי מסך שפרסם הבלוג Mashable, יוצג המידע בצורת גרף, בו ניתן לבצע חיתוכים שונים של סוגי ציוצים לאורך זמן מוגדר, ולפי איכותם.

המערכת החדשה תוכל להציג בפני משתמשים נתונים שיגלמו את התמורה להשקעה בפעילות בטוויטר. בין הנתונים שיספק השירות אפשר יהיה למצוא מידע על ציוצים מוצלחים, אלו ציוצים זכו לעוקבים רבים ואלו לא, וגם אלו משתמשים משפיעים מאזכרים את הציוצים המקוריים של החשבון המדובר או
מקיימים עמו אינטראקציה רבה.

לא מן הנמנע שנוסף לגרסה החינמית של השירות תופיע בעתיד גם גרסה מורחבת בתשלום עבור ארגונים וחברות, המספקות שירותי קידום ברשתות חברתיות. מכך יוצא שמי שהכי צפוי להיפגע מהמהלך הם אתרים וחברות המספקים שירותים דומים, המאפשרים ללקוחותיהם לעקוב אחר הפעילות בטוויטר. 

יש לציין כי כיום קיימים לא מעט שירותים כאלה דוגמת Klout, Twitalyzer ו-Omniture. הללו יצטרכו להתעדכן ולהגיב על ההתרחשויות, שעה שטוויטר משחררת את המוצר החדש, שבהתבסס על שמועות, היא לא תגבה עליו תשלום, לפחות לא בשלב זה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->