עמוס שפירא: "ענף הסלולר ישפיע בשנים הקרובות על תעשיות מסורתיות"

מנכ"ל סלקום העריך כי בשנים הקרובות תתרחש הרחבה משמעותית של שימושי הסלולר, גם בתחומי הקמעונאות, הבנקאות, הפרסום, הבריאות ועוד. "mobile is everything", הצהיר והוסיף כי "בכל פרמטר אפשרי סלקום היא החברה המובילה בשוק הסלולר בישראל"

nrg מעריב | 16/11/2010 10:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"הסלולר צפוי להשפיע בשנים הקרובות על תעשיות 'מסורתיות', כדוגמת הקמעונאות, הבנקאות והפיננסיים, הבריאות, הפרסום ועוד, או כפי שאנו מכנים זאת - mobile is everything". כך אמר היום (ג') מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא, בכנס "סלקום מדיה", העוסק במגמות חדשות ובכיווני הצמיחה של שוק הסלולר.

"אני צופה הרחבה משמעותית של השימושים בסלולר לזירות שיווקיות ומסחריות נוספות", אמר שפירא והוסיף כי "השינויים הללו טומנים בחובם אתגרים משמעותיים לא רק למפעיל הסלולרי, אלא גם לגופים מסחריים שעבורם הסלולר עשוי להוות פלטפורמה עסקית משמעותית".

לדבריו, מדובר בשורה ארוכה ומגוונת של אתגרים: "החל בחוויית המשתמש במכשיר שגודלו ככף יד, דרך התמיכה הנדרשת למכשיר מרובה תפקידים, ההתמודדות עם רגולציה חוצת תחומים, ועד לתשתיות הנדרשות כדי לקיים זירה שיווקית
ומסחרית דרך הטלפון הנייד".

שפירא ציין כי סלקום משקיעה בשנים האחרונות בצורה אינטנסיבית בתחום התוכן ובקידומו. "מיקוד זה איפשר לנו להציג בארבע השנים האחרונות את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר מבין המתחרות", הוסיף.

בהתייחס לפעילות החברה בשנה האחרונה אמר שפירא כי בתקופה זו נמשכה מגמת ההתפתחות המואצת של שירותים ושל מוצרים על גבי פלטפורמת הסלולר. בין השאר הזכיר את הרחבת הפס הסלולרי, את פיתוח ציוד הקצה והשקת מכשירים חדשים כמו המיני טאבלט של Samsung; את הצמיחה בהכנסות משירותי ערך מוסף ואת התרחבות מגמת צריכת התוכן ב"גן הפתוח".

"הבחירה שלנו להתמקד במקומות בהם לניידות יש יתרון היא הסיבה להצלחה שלנו, ומציבה אותנו במקום טוב לקראת השינויים בשוק. בכל פרמטר אפשרי אנחנו החברה המובילה בשוק הסלולר בישראל", סיכם.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->