מנטה מיתגה מחדש את קטגוריית הקפה בחנויות הרשת

רשת חנויות הנוחות של חברת דלק השקיעה 10 מיליון שקל ביצירת המותג מנטה PREMIUM COFFEE, שיעוצב בסגנון ניו יורק

רונית מורגנשטרן | 7/11/2010 16:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשת חנויות הנוחות של חברת דלק ישראל - מנטה, משיקה מותג קפה פרטי, "מנטה PREMIUM COFFEE". במסגרת המהלך מותגה מחדש קטגוריית הקפה ברשת בסגנון ניו יורק, וזאת בהשקעה של 10 מיליון שקל.

קפה הפרימיום שיימכר ברשת הוא קפה טחון מתוצרת "מאורו" איטליה. על פי נתוני שבידי הרשת, צריכת הקפה מחוץ לבית בישראל עומדת על 55% -
אחוז גבוה יחסית. בארה"ב מדובר ב-65% ובאירופה על כ-50% בממוצע.

לדברי מנכ"ל דלק קמעונאות, חיים אלמוזנינו: "מנטה צמחה בשנים האחרונות בשיעורים דו ספרתיים ועד סוף השנה תכלול למעלה מ-180 חנויות. במסגרת רשת חנויות הנוחות מוכרת החברה כ-200 אלף כוסות קפה בחודש, מכירות אלה צומחות גם הן בקצב דו ספרתי".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->