מנטה מיתגה מחדש את קטגוריית הקפה בחנויות הרשת
רשת חנויות הנוחות של חברת דלק השקיעה 10 מיליון שקל ביצירת המותג מנטה PREMIUM COFFEE, שיעוצב בסגנון ניו יורק
קפה הפרימיום שיימכר ברשת הוא קפה טחון מתוצרת "מאורו" איטליה. על פי נתוני שבידי הרשת, צריכת הקפה מחוץ לבית בישראל עומדת על 55% -
אחוז גבוה יחסית. בארה"ב מדובר ב-65% ובאירופה על כ-50% בממוצע.
לדברי מנכ"ל דלק קמעונאות, חיים אלמוזנינו: "מנטה צמחה בשנים האחרונות בשיעורים דו ספרתיים ועד סוף השנה תכלול למעלה מ-180 חנויות. במסגרת רשת חנויות הנוחות מוכרת החברה כ-200 אלף כוסות קפה בחודש, מכירות אלה צומחות גם הן בקצב דו ספרתי".