קוצ'ר: היופי של האינטרנט הוא שלצרכן יש זכות בחירה
השחקן שלו כ-6 מיליון עוקבים ברשת הטוויטר, הגיע לארץ כדי להרצות בכנס אקספו של בזק. קוצ'ר סיפר איך זיהה את הפוטנציאל שברשתות החברתיות ומה הקהל הטכנולוגי מחפש, ועל הדרך גם התלהב מפרויקט המכונית החשמלית של בטר פלייס
קוצ'ר, שהגיע להרצות בכנס אקספו של בזק, הסביר איך הכל התחיל. לדבריו, הבנות של אישתו (דמי מור, ד.ב) לא נוהגות לדבר בטלפון, אלא מתכתבות דרך הודעות קצרות (Instant Messaging, מסרים מיידיים). באותה תקופה, חיפש קוצ'ר איך להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות התוכנית שלו, פאנק'ד.
לדבריו, הקליפים בתוכנית היו באורך של מינימום 3 דקות, והתאימו למדיום הזה וגם ל'הפרעת הקשב' של הקהל הטכנולוגי, שצורך תוכן קצר ואיכותי.

לשאלה האם הוא באמת עוקב אחרי 6 מיליון איש, אמר קוצ'ר כי הוא עוקב רק אחרי אנשים שמעניינים אותו ומעלים תוכן איכותי שרלוונטי אליו. "כמובן שאני לא יוכל לעקוב ולהסתכל אחרי כולם, אבל זה היופי של
לשאלה איך מתמודדים עם חברות שמנסות להשתלט על הרשת מבחינת תוכן, ענה קוצ'ר כי הוא פשוט לא עוקב אחריהן. "בתור צרכן, גם כזה שמעלה תוכן וגם כזה שצורך, יש לי את היכולת להגיד שזה לא מעניין אותי. הבחירה היא שלי לא לעקוב אחריהם ולא לראות מה הם מעלים. לא חייבים להקשיב/ לראות/לקרוא תוכן שלא מעניין או שנשלט על ידי חברות".
כשנשאל כיצד היה משווק את ישראל, ענה קוצ'ר: "קודם כל צריך לבחור את קהל היעד, ואז להחליט על המסר". לדבריו, צריך לחפש אחר מה שאנשים אומרים על ישראל, לזהות את הקבוצה שהכי אפשר להשפיע עליה ולשנות את דעתה.
במסגרת ביקורו בארץ נפגש קוצ'ר גם עם ד"ר יוסי ורדי, והתרשם מהיזמות שיש בארץ. "היזמים הצעירים בישראל הם מדהימים. יש בארץ כ-3,000 סטארט-אפים. זה מדהים". קוצ'ר לא הסתיר את התלהבותו גם מפרויקט בטר-פלייס של שי אגסי ואמר כי הוא לא מבין איך ארצות הברית לא בוחנת אפשרויות לשיתוף פעולה עם החברה הישראלית. "בטר פלייס היא אחת החברות החכמות ביותר שראיתי", צייץ אתמול קוצ'ר בטוויטר.