קוצ'ר: היופי של האינטרנט הוא שלצרכן יש זכות בחירה

השחקן שלו כ-6 מיליון עוקבים ברשת הטוויטר, הגיע לארץ כדי להרצות בכנס אקספו של בזק. קוצ'ר סיפר איך זיהה את הפוטנציאל שברשתות החברתיות ומה הקהל הטכנולוגי מחפש, ועל הדרך גם התלהב מפרויקט המכונית החשמלית של בטר פלייס

דביר רזניק | 11/10/2010 13:57 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
השחקן אשטון קוצ'ר, בין הראשונים שזיהו את הפוטנציאל ברשתות החברתיות והסלבריטאי המזוהה ביותר עם פלטפורמת המיקרו-בלוגינג, הסביר היום (ב') למה עוקבים אחריו בטוויטר לא פחות מ-6 מיליון מעריצים.

קוצ'ר, שהגיע להרצות בכנס אקספו של בזק, הסביר איך הכל התחיל. לדבריו, הבנות של אישתו (דמי מור, ד.ב) לא נוהגות לדבר בטלפון, אלא מתכתבות דרך הודעות קצרות (Instant Messaging, מסרים מיידיים). באותה תקופה, חיפש קוצ'ר איך להגיע לכמה שיותר אנשים באמצעות התוכנית שלו, פאנק'ד.

לדבריו, הקליפים בתוכנית היו באורך של מינימום 3 דקות, והתאימו למדיום הזה וגם ל'הפרעת הקשב' של הקהל הטכנולוגי, שצורך תוכן קצר ואיכותי.  
איי פי
קוצ'ר. 6 מיליון עוקבים איי פי
לצרכן יש זכות הבחירה

אשטון קוצ'ר מנצח את CNN ומגיע למיליון עוקבים בטוויטר
קוצ'ר התייחס גם לקרב בינו לבין CNN, ולשיא ששבר כשהביס את הרשת לאחר שעבר את רף המיליון עוקבים, ואמר שהוא מצטער שבאותה התקופה לא היה וידיאו ב-HD, כי האיכות של סרטון הזכייה היתה גרועה. לדבריו, עד כה ראה את הקליפ לפחות 100 פעם.

לשאלה האם הוא באמת עוקב אחרי 6 מיליון איש, אמר קוצ'ר כי הוא עוקב רק אחרי אנשים שמעניינים אותו ומעלים תוכן איכותי שרלוונטי אליו. "כמובן שאני לא יוכל לעקוב ולהסתכל אחרי כולם, אבל זה היופי של
האינטרנט. לצרכן יש את זכות הבחירה. אני עוקב אחרי אנשים שמעניינים אותי, ושמעלים תוכן איכותי שרלוונטי אליי".

לשאלה איך מתמודדים עם חברות שמנסות להשתלט על הרשת מבחינת תוכן, ענה קוצ'ר כי הוא פשוט לא עוקב אחריהן. "בתור צרכן, גם כזה שמעלה תוכן וגם כזה שצורך, יש לי את היכולת להגיד שזה לא מעניין אותי. הבחירה היא שלי לא לעקוב אחריהם ולא לראות מה הם מעלים. לא חייבים להקשיב/ לראות/לקרוא תוכן שלא מעניין או שנשלט על ידי חברות".

התלהב מבטר פלייס

כשנשאל כיצד היה משווק את ישראל, ענה קוצ'ר: "קודם כל צריך לבחור את קהל היעד, ואז להחליט על המסר". לדבריו, צריך לחפש אחר מה שאנשים אומרים על ישראל, לזהות את הקבוצה שהכי אפשר להשפיע עליה ולשנות את דעתה.

במסגרת ביקורו בארץ נפגש קוצ'ר גם עם ד"ר יוסי ורדי, והתרשם מהיזמות שיש בארץ. "היזמים הצעירים בישראל הם מדהימים. יש בארץ כ-3,000 סטארט-אפים. זה מדהים". קוצ'ר לא הסתיר את התלהבותו גם מפרויקט בטר-פלייס של שי אגסי ואמר כי הוא לא מבין איך ארצות הברית לא בוחנת אפשרויות לשיתוף פעולה עם החברה הישראלית. "בטר פלייס היא אחת החברות החכמות ביותר שראיתי", צייץ אתמול קוצ'ר בטוויטר.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->