בקרוב: טוויטר עם תמונות וסרטונים

עמוד הבית של טוויטר צפוי לעבור עיצוב מחדש שיכלול עמודה, בה ניתן לצפות בתכנים אליהם מקשרים ציוצים ברשת. האם תצליח הרשת החברתית להתחרות בפייסבוק ובגוגל על חיבת המשתמשים וכספי המפרסמים?

אילנה ברודו | 16/9/2010 14:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר הודיע אתמול (ד') על שינוי בעיצוב ובפונקציונאליות של עמוד הבית. טוויטר, המונה  לא פחות מ-160 מיליון משתמשים רשומים, מתכוונת להרחיב את מגוון האפשרויות באתר, ולא תסתפק יותר בציוצים בלבד.

השינויים ייכנסו לתוקף כבר ביום שלישי הקרוב, והם תוצאה של שיתוף פעולה של טוויטר עם 15 חברות שונות - לרבות יוטיוב ופליקר - שיאפשרו הטמעה של תכנים משירותיהן באתר.

בגדי המלך החדשים

בעיצוב החדש של האתר, יופיע התוכן העומד מאחורי הקישורים לצד הקישור עצמו. כך ניתן יהיה לקבל  תצוגה מוקדמת של מה שמסתתר מאחורי הקישור.

בטוויטר מקווים כי בצורה כזו יישאר הגולש זמן רב יותר באתר לפני שילחץ על הלינק ויעבור לאתר אחר. בצורה זו הם גם מקווים להגדיל את ההכנסה ממפרסמים. נוסף לכך, תכנים כגון סרטונים יוצגו באתר

עצמו, כדי למנוע מהגולשים לברוח ליוטיוב.

כל הצעדים הללו מעידים על כך שטוויטר בדרכה להיכנס למלחמה על המפרסמים בפייסבוק וברשתות חברתיות דומות. נראה כי קובעי המדיניות בחברה הגיעו למסקנה ש-140 תווים אינם מספיקים על מנת לגרות את המפרסמים, ועל כן הם החליטו לפנות לדרכים חדשות מעבר לקישורים הממומנים שהופיעו עד כה באתר.

עמוס או יעיל?

על אף שדי ברור שעמוד הבית של טוויטר נעשה יותר ויותר עמוס, היכולת לצפות בתכנים חיצוניים בתוך אתר המיקרו-בלוגינג בהחלט תתרום לתנועה באתר, או יותר נכון יעכב את היציאה ממנו.

מנכ"ל טוויטר, אוון ויליאמס, אמר במסיבת העיתונאים כי "מטרת השירות היא לאפשר למשתמשים להפיק יותר תועלת מטוויטר בפחות זמן". בחברה טוענים כי העיצוב החדש יופץ בהדרגה, ובשלב הראשון יוכלו המשתמשים לבחור אם הם רוצים לצפות בעמוד הבית בעיצוב החדש או בעיצוב הקלאסי שלו.

הכתבה התפרסמה לראשונה באתר ­newsgeek

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->