שטראוס כובשת את ארה"ב: רוכשת חברת מטבלים תמורת 33 מיליון דולר
חברת סברה שבבעלות שטראוס כבר מובילה בשוק הסלטים הים תיכוניים בארה"ב - וכעת היא מצפה למחזור של 250 מיליון דולר בשנה
סברה, המנוהלת על ידי מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה, גיורא בר דעה, ונמצאת בבעלות משותפת של פפסיקו וקבוצת שטראוס חתמה על הסכם לרכישת עסקי הסלסה והממרחים המצוננים, כולל ייצור, שיווק ומכירה של ממרחים אלה. החברה, הממוקמת בווירג'יניה, צפויה להתרחב גיאוגרפית בעקבות רכישת פעילות הייצור, השיווק והמכירה של יצרנית הסלסה, שמפעליה ממוקמים בקליפורניה.

Sabra - מצפה למחזור של 250 מיליון דולר בשנה
יח''צ
לדברי בר דעה, זהו אחד ממספר מהלכים שמבצעת סברה למימוש האסטרטגיה שלה להיות השחקן המוביל בשוק המצוננים בארה"ב. "החומוס עשה מהפכה והגיע ל-46.5% נתח שוק - ואנחנו מאמינים שגם הסלסה תייצר שינוי מהותי בשוק. אנחנו רוצים להרחיב את הקטגוריה, ולהביא אליה קהל שלא אוכל סלטים טריים, עם הצעה לבריאות, נוחות וטריות".
בר דעה מסביר את הבחירה ברכישת החברה על פני בניית מותג עצמאי, ביתרון המיידיות שמאפשרת הרכישה. "אנחנו
מקבלים מותג מוכר, ציוד, שטחי מדף, שווקים והרבה ידע. המפעל יישאר בקליפורניה כי משם מגיעות העגבניות המיוחדות, ישר מהשדה, ללא תהליכי שימור".
בר דעה יתמקד בתקופה הקרובה בהטמעת החברה לתוך סברה, תוך כניסה לעולם המטבלים החלביים, אותה תעשה החברה באופן עצמאי ומתוך הידע הרב שיש לשטראוס בעולם החלב. במהלך זה ממשיכה סברה, המהווה מנוע צמיחה משמעותי של שטראוס, את התעצמותה והרחבת נוכחותה בצפון אמריקה.







נא להמתין לטעינת התגובות




