שטראוס כובשת את ארה"ב: רוכשת חברת מטבלים תמורת 33 מיליון דולר

חברת סברה שבבעלות שטראוס כבר מובילה בשוק הסלטים הים תיכוניים בארה"ב - וכעת היא מצפה למחזור של 250 מיליון דולר בשנה

נורית קדוש | 15/9/2010 8:03 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סברה, החברה-בת של שטראוס בארצות הברית, חתמה על הסכם לרכישת חברת הסלסלה והממרחים המצוננים California Creative Foods תמורת כ-33 מיליון דולר. מכירות יצרנית הסלסה הסתכמו בשנה שעברה בכ-35 מיליון דולר. ערב החתימה על העיסקה, בסברה ציפו למכירות בסך כ-200 מיליון דולר ב-2010, כך שעם השלמת העיסקה עשויה סברה להגיע למחזור מכירות של כ-250 מיליון דולר.

סברה, המנוהלת על ידי מנכ"ל שטראוס צפון אמריקה, גיורא בר דעה, ונמצאת בבעלות משותפת של פפסיקו וקבוצת שטראוס חתמה על הסכם לרכישת עסקי הסלסה והממרחים המצוננים, כולל ייצור, שיווק ומכירה של ממרחים אלה. החברה, הממוקמת בווירג'יניה, צפויה להתרחב גיאוגרפית בעקבות רכישת פעילות הייצור, השיווק והמכירה של יצרנית הסלסה, שמפעליה ממוקמים בקליפורניה.  
יח''צ
Sabra - מצפה למחזור של 250 מיליון דולר בשנה יח''צ

לדברי בר דעה, זהו אחד ממספר מהלכים שמבצעת סברה למימוש האסטרטגיה שלה להיות השחקן המוביל בשוק המצוננים בארה"ב. "החומוס עשה מהפכה והגיע ל-46.5% נתח שוק - ואנחנו מאמינים שגם הסלסה תייצר שינוי מהותי בשוק. אנחנו רוצים להרחיב את הקטגוריה, ולהביא אליה קהל שלא אוכל סלטים טריים, עם הצעה לבריאות, נוחות וטריות".

בר דעה מסביר את הבחירה ברכישת החברה על פני בניית מותג עצמאי, ביתרון המיידיות שמאפשרת הרכישה. "אנחנו

מקבלים מותג מוכר, ציוד, שטחי מדף, שווקים והרבה ידע. המפעל יישאר בקליפורניה כי משם מגיעות העגבניות המיוחדות, ישר מהשדה, ללא תהליכי שימור".

בר דעה יתמקד בתקופה הקרובה בהטמעת החברה לתוך סברה, תוך כניסה לעולם המטבלים החלביים, אותה תעשה החברה באופן עצמאי ומתוך הידע הרב שיש לשטראוס בעולם החלב. במהלך זה ממשיכה סברה, המהווה מנוע צמיחה משמעותי של שטראוס, את התעצמותה והרחבת נוכחותה בצפון אמריקה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/capital_market/ -->