הרווח הנקי של סלקום זינק בכ-17% ל-326 מיליון שקל
חברת התקשורת מדווחת על עלייה של כ-5% בהכנסות ברבעון השני בהשוואה לרבעון המקביל ב-2009; מספר המנויים טיפס ב-3.5% והגיע ל-3.34 מיליון; החברה תחלק דיבידנד בסך 310 מיליון שקל
בחברה מנמקים את הגידול בהכנסות בעיקר בגידול בהכנסות משירותים, שהסתכמו ב-1.49 מיליארד שקל. את הגידול בהכנסות משירותים מסבירים באמצעות עלייה של כ-29% בהכנסות מתוכן ושירותי ערך מוסף, הכוללים SMS.
הרווח הנקי הסתכם ב-326 מיליון שקל. זאת לעומת 277 מיליון שקל ברבעון השני בשנה שעברה - גידול של 17.7%. נציין כי החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד במזומן בסכום של 310 מיליון שקל (3.13 שקל למניה).
ה-EBITDA רשמה גידול של כ-7% ברבעון השני בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמה ב-682 מיליון שקל. הוצאות המימון הסתכמו ב-61 מיליון שקל, ירידה של 9% לעומת 67 מיליון שקל בסוף
הרבעון המקביל.
מספר מנויי החברה עמד בסוף הרבעון שעבר על 3.34 מיליון מנויים, צמיחה של 3.5% בהשוואה ל-3.22 מיליון מנויים בסוף הרבעון השני אשתקד. ברבעון השני נוספו לחברה 39 אלף מנויים נטו. שיעור הנטישה עמד על 4.9% (לעומת שיעור של 4.6% ברבעון המקביל).
מנכ"ל החברה, עמוס שפירא בהתייחס לדוחות כי "סלקום המשיכה להציג ביצועים חזקים עם צמיחה יציבה בהכנסות, ב-EBITDA, בשיעור ה-EBITDA מסך ההכנסות, ברווח התפעולי, ברווח הנקי ובמצבת המנויים הכוללת".
עוד הוא ציין כי "דקות זמן האוויר צמחו ב-5.6% ברבעון השני, בהשוואה לצמיחה של 3.4% ברבעון השני ב-2009. הכנסות משירותים צמחו ב-5.5% ברבעון זה, בהשווה ל-0.7% ברבעון המקביל אשתקד. כן המשכנו להגדיל את מצבת מנויי הדור השלישי שלנו, שהגיעה ל-1.07 מיליון בסוף יוני 2010, המהווה 32.2% ממצבת המנויים הכוללת".







נא להמתין לטעינת התגובות




