BP החלה לפצות אנשים ועסקים על אסון הנפט

קנת' פיינברג, האיש האחראי על 20 מיליארד הדולרים שהוקצו לפיצוי, מאמין כי הפנייה לשירות של החברה תהיה נדיבה ויעילה יותר מתביעה בבית המשפט

nrg מעריב | 23/8/2010 15:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שירות תביעות הפיצוים (GCCF) שהקימה חברת הנפט BP בעקבות אסון הדליפה במפרץ מקסיקו, החל היום (ב') לעבוד ולקבל פניות מאנשים פרטיים ומעסקים אשר נפגעו בגלל כמויות הנפט העצומות שנשפכו למימי המפרץ.

BP הודיעה בשבוע שעבר כי היא לא מקבלת יותר פניות לתביעת פיצוים מפני שהמועד להגשה חלף. ענקית הנפט, הטוענת כי הוציאה עד כה מאות מיליוני דולרים על פיצויים, תמשיך לטפל בפניות שהוגשו על ידי גופים ממשלתיים.

קנת' פיינברג, האדם המופקד על 20 מיליארדי הדולרים שהקציבה החברה לטובת פיצוי נפגעי הנזקים, אמר אתמול כי תוכנית הפיצוי תהיה
נדיבה וטובה יותר מכל הסדר או פנייה לבית משפט בבקשה לקביעת תשלומים. "אני עומד בראש הגוף הזה ואם אני לא אמצא כי יש ממש בתביעה, אני מאמין שגם אף בית משפט לא", אמר פיינברג.

פיינברג מציין שבמקרה והפיצוי שמציע שירות התביעות החדש לא מתאים לתובע ונראה לו שהוא יכול להשיג יותר, ניתן להגיש תביעה לבית המשפט, אך הוא לא ממליץ על צעד זה. פיינברג הדגיש כי השירות שהוא עומד בראשו עצמאי ומשוחרר הן מהממשל והן מחברת BP.

אנשים פרטים שיימצאו זכאים לפיצוי יקבלו את התשלום בתוך 48 שעות, ואילו בתי עסק יאלצו להמתין עד כשבוע.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/capital_market/ -->