לקראת החגים: עולה הביקוש לעובדים ברשתות אופנה ובמרכזי שירות לקוחות

מנתוני חברת עתיד השמה עולה: זינוק של 20% בביקוש לעובדים ברשתות מזון, של 15% ברשתות אופנה ושל 26% בשירות לקוחות בהשוואה לחודש יולי; מנכ"ל החברה: "הביקוש ברשתות האופנה ממחיש את השפעת כניסת המותגים הבינלאומיים הגדולים"

רונית מורגנשטרן | 22/8/2010 14:17 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לקראת החגים מסתמנות עליות חדות בביקוש לעובדים בשלושה תחומים עיקריים: רשתות המזון, רשתות האופנה ושירות לקוחות. כך עולה מנתוני של חברת עתיד השמה. במהלך אוגוסט נרשם זינוק חד של 20% בביקוש לעובדים ברשתות המזון בהשוואה לחודש שקדם לו. כן נרשם זינוק של 15% ברשתות האופנה ושל 26% במוקדי שירות הלקוחות.

השוואת הנתונים אל מול נתוני תקופת החגים המקבילה ב-2009 מצביעה על מגמה מעורבת: ברשתות המזון נרשמה עלייה גבוהה יותר בביקוש - שעמדה על 22%, ואילו ברשתות האופנה
נרשמה עלייה מתונה יותר של 10% ובמוקדי השירות של 23%.

מנכ"ל החברה, משה ויצמן טוען כי הנתונים מצביעים על דרישה גוברת של הרשתות הקמעונאיות הגדולות לידיים עובדות במסגרת היערכותן לתקופת החגים, וכן על תחרות הולכת וגוברת בין חברות התקשורת, הסלולר והביטוח על הלקוחות.

הביקוש הגובר לעובדים ברשתות האופנה ממחיש היטב, לטענתו, את "השפעות כניסתם של מותגים בינלאומיים גדולים לישראל כמו GAP ו-H&M". לדבריו, בשילוב עם תקופת נוצר צורך בתגבור מערך השירות לקונים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->