לקראת החגים: עולה הביקוש לעובדים ברשתות אופנה ובמרכזי שירות לקוחות
מנתוני חברת עתיד השמה עולה: זינוק של 20% בביקוש לעובדים ברשתות מזון, של 15% ברשתות אופנה ושל 26% בשירות לקוחות בהשוואה לחודש יולי; מנכ"ל החברה: "הביקוש ברשתות האופנה ממחיש את השפעת כניסת המותגים הבינלאומיים הגדולים"
השוואת הנתונים אל מול נתוני תקופת החגים המקבילה ב-2009 מצביעה על מגמה מעורבת: ברשתות המזון נרשמה עלייה גבוהה יותר בביקוש - שעמדה על 22%, ואילו ברשתות האופנה
נרשמה עלייה מתונה יותר של 10% ובמוקדי השירות של 23%.
מנכ"ל החברה, משה ויצמן טוען כי הנתונים מצביעים על דרישה גוברת של הרשתות הקמעונאיות הגדולות לידיים עובדות במסגרת היערכותן לתקופת החגים, וכן על תחרות הולכת וגוברת בין חברות התקשורת, הסלולר והביטוח על הלקוחות.
הביקוש הגובר לעובדים ברשתות האופנה ממחיש היטב, לטענתו, את "השפעות כניסתם של מותגים בינלאומיים גדולים לישראל כמו GAP ו-H&M". לדבריו, בשילוב עם תקופת נוצר צורך בתגבור מערך השירות לקונים.