דוחות דלק ישראל: הרווח הנקי ברבעון צנח ב-47%; המכירות עלו ב-30%
הרווח הנקי הסתיים ב-21 מיליון שקל ברבעון וב-55 מיליון שקל ב-6 החודשים הראשונים של השנה; את העלייה במכירות נטו מייחסים בחברה לעליית מחירי הדלקים ולגידול במכירות ברשת מנטה
הרווח הגולמי הסתכם ב-6 חודשים בכ-374 מיליון שקל, לעומת כ-362 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני הסתכם הרווח הגולמי בכ-189 מיליון שקל - בדומה לרווח הגולמי ברבעון המקביל ב-2009.
מכירות נטו הסתכמו
במחצית הראשונה בכ-2.46 מיליארד שקל. מדובר בעלייה של 30% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. מחזור המכירות של רשת מנטה הסתכם בכ-56 מיליון שקל, והוא רשם גידול של 37%.
את העלייה בהיקפי המכירות (ברבעון ובמחצית השנה), מייחסים בחברה בעיקר לעליית מחירי הדלקים, כמו גם גידול במכירות רשת חנויות הנוחות מנטה. נציין כי נכון למועד הדוח הכספיים החברה מחזיקה 240 תחנות תדלוק, ורשת חנויות מנטה מונה 159 חנויות נוחות.
נציין כי דלק ישראל עוסקת בהפצה ושיווק מוצרי דלק בתחנות דלק ובשיווק ישיר, ובהפעלת חנויות נוחות.







נא להמתין לטעינת התגובות




